AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 ..han holder meg varm... Vi har ikke hatt sex. Ikke ennå, i hvertfall, for det ligger så til de grader i luften (tatt i betraktning tonen oss i mellom, hva han sier og gjør...) Allikevel virker det som at han vil vente med sex. Han har holdt på med meg lenge, men det er først i det siste det har blitt "alvorlig". Han vil ikke ha kjæreste nå fordi han er så mye bortreist med jobb. Hans forrige forhold skar seg på grunn av det, og dermed fikk han skrekken tror jeg... Greia, som får meg til å lure om han vil noe "mer" med meg, er at jeg vet han har hatt en elsker i en av byene han har vært flere ganger, (men ikke ofte). Han er altså ikke av typen som mener sex i seg selv er forpliktende... Kan det være han vil vente med sex med meg fordi han er redd for at det skal ødelegge for noe mer? (Jeg er ikke i tvil om àt han har lyst på meg.) Han har flere ganger opplevd at jenter har forsvunnet når de har fått en liten bit av ham..Anonymous poster hash: 65c45...117
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 ..han holder meg varm... Kan det være han vil vente med sex med meg fordi han er redd for at det skal ødelegge for noe mer? (Jeg er ikke i tvil om àt han har lyst på meg.) Han har flere ganger opplevd at jenter har forsvunnet når de har fått en liten bit av ham..Anonymous poster hash: 65c45...117 Jeg tolker den der som at han er elendig mellom sengeklærne. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg tolker den der som at han er elendig mellom sengeklærne. Haha, det kan jo være, men denne "elskerinnen" hans har jo ikke blitt skremt vekk.. Jeg mistenker at statusen hans lokker mange, men så er det ikke noe mer spennende når de har fått en runde...Anonymous poster hash: 65c45...117
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Haha, det kan jo være, men denne "elskerinnen" hans har jo ikke blitt skremt vekk.. Jeg mistenker at statusen hans lokker mange, men så er det ikke noe mer spennende når de har fått en runde...Anonymous poster hash: 65c45...117 Er vel så enkelt som at han så gjerne vil pule, men ikke ha noen forpliktelser. Slike fyrer er artige så fremt man er interessert i det samme, men hvis man vil ha et forhold så er de bortkastet tid. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Er vel så enkelt som at han så gjerne vil pule, men ikke ha noen forpliktelser. Slike fyrer er artige så fremt man er interessert i det samme, men hvis man vil ha et forhold så er de bortkastet tid. Til elskerinnen vil han nok ikke ha noe mer, nei. Men med noen av de andre kvinnene har han ved en tidligere anledning (før vi fant tonen) uttrykt at han er skuffet over at dama kun ville ha et ligg.. Uansett; det jeg lurer på er om han holder igjen nettopp fordi han ikke vil jeg skal forsvinne på samme måten...Anonymous poster hash: 65c45...117
Gjest LonelyAngel Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Tror han rett og slett ikke er forelsket nok. Menn dropper ikke en jente de virkelig vil ha bare fordi de er redd det skal gå skjeis. Den sjansen tar dem. Endret 10. oktober 2013 av LonelyAngel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå