AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Har ikke hørt noe fra helsesøster etter at hun var på hjemmebesøk etter fødselen. Er det meningen at jeg skal bestille neste kontroll, og i tilfelle når? Barnet er 5 uker nå. Anonymous poster hash: d205f...6ed
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Normalt sett skal man ikke trenge å bestille kontroll selv. Første kontroll er vanligvis ved 6 uker. Jeg har fått time til denne når helsesøster har vært på hjemmebesøk. Men du kan nå ta en telefon til helsestasjonen å høre. Det skjer at man "faller ut" av systemet. Anonymous poster hash: 913c1...658
Gjest Magdalene Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Har der ikke vært på HS og veid heller?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Har der ikke vært på HS og veid heller? Nei, han har ikke vært veid siden hjemmebesøk ei uke etter fødsel. Men jeg er ikke bekymret. Han var født på termin, stor ved fødsel. Sover godt, spiser, tisser og bæsjer masse, og vokser stadig ut av klærne sine. TS Anonymous poster hash: d205f...6ed
Gjest Magdalene Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Nei, han har ikke vært veid siden hjemmebesøk ei uke etter fødsel. Men jeg er ikke bekymret. Han var født på termin, stor ved fødsel. Sover godt, spiser, tisser og bæsjer masse, og vokser stadig ut av klærne sine. TSAnonymous poster hash: d205f...6ed Det er jo bra, men det er jo rart dere ikke har blitt oppfordret til å komme innom. Det har jeg med begge barna. Jeg hadde hvertfall tatt en tlf og etterspurt 6ukers kontrollen.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Det er jo bra, men det er jo rart dere ikke har blitt oppfordret til å komme innom. Det har jeg med begge barna. Jeg hadde hvertfall tatt en tlf og etterspurt 6ukers kontrollen. Jeg vet fra forrige gang at vi får komme innom når vi vil, jeg har bare ikke vært så interessert. Men så begynte jeg å tenke på om vi snart skulle vært på kontroll. Mener å huske at lege skulle se på barnet også, men husker ikke når det var. Anonymous poster hash: d205f...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå