AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Sitter som et bekymret spørsmålstegn og lurer på hva som er best. Jeg ble gravid i juli og mistet i august. I september fra jeg hos gynokolog for å se at alt var bra og det var det. Har noen egg som er fylt med vann, men ellers ingen symptomer på at jeg kan være mindre fruktbar. Han tok også en celleprøvene av meg og i dag sa han at det var noen forandringer der. Ikke store, men det var noen. I min familie så har kvinnene hatt problemer med underlivet. Bestemor og begge døtrene hennes ( min mor og tante), samt pappa sin søster. De har enten vært gravide utenfor livmoren, store cyster, vanskeligheter for å bli gravid, ha måtte operere bort eggstokk osv. Mamma fikk bare meg, søsteren hennes kunne ikke få barn og min andre tante har som sagt vært gravid utenfor livmoren og et svangerskap hvor barnte var dødfødt. Selv har jeg en datter. Hun er frisk. Svangerskapet var ok. En del mediers tidlig, noe blødninger og falske rier tidlig. Jeg er med andre ord( etter hva jeg har forstått) ikke veldig heldig genetisk med underlivet mitt. Det vi er usikre på er om vi skal få et barn til med en gang og håpe at ingenting skjer i løpet av 9 mnd, eller vente. Noen mener sikkert at vi bør vente, men tenk om det da har utviklet seg og de må fjerne noe og de ender med å fjerne alt? Jeg maler kanskje faen på veggen med en gang, men jeg er veldig bekymret og frustrert over dette. Anonymous poster hash: 7c80e...be2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 7c80e...be2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Hva sier legene? Anonymous poster hash: 068cb...b2f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Celleforandringer er ganske så vanlig. Jeg lurer også på hva gynekologen din sier? Om det er små forandringer så tar man nye prøver om 3-6 mnd, da kan det ha gått tilbake for alt vi vet. Anonymous poster hash: 1ef94...cf7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå