Avalon Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Dobbeldynen kan vaskes, men spørsmålet er om vaskemaskinen vil tåle det? Da tenker jeg på størrelsen og vekten det vil bli med vann. Er ikke sikker på om jeg får most den inn i maskinen...
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Vi har vasket overmadrasstrekk i vaskemaskinen (2.00x2.20). Tror det går greit å vaske dyne også. Anonymous poster hash: 01cf3...00f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 I min maskin som tar 6 kg så får jeg bare til å vaske enkelt dyner. Anonymous poster hash: e393c...4b2
Gjest Lille-pus Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Renseri ! Jeg kjører kun med dobbeldyner, både i min (og kattenes) seng og på gjestesengen. Du får kanskje stappet den inn i vaskemaskinen, men det er tørketrommelen, og behovet for luft/rom under tørkingen, som vil utgjøre hovedutfordringen tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Det hadde ikke jeg gjort. Du vil ende opp med å ødelegge maskinen. Ta den på renseri,de tar ca 300-400kr. Det som er kjedelig at det tar så langt tid før jeg får den tilbake, halvannen uke måtte jeg vente og det går ikke. Så da kjøpte jeg heller ny dyne.Anonymous poster hash: fac74...a14
Pusemamma Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Hadde sånn dobbel dyne kjøpt fra Ikea, den fikk jeg i vaskemaskinen. Stilte maskinen inn på store ting så det gikk helt fint hos meg.
Avalon Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2013 Min vaskemaskin er bare 5 kg, men tørketrommelen er 8 kg. Så ikke noe problem å få den inn i tørketrommelen. Er vaskemaskinen som er utfordringen. Vet rett og slett ikke om jeg våger Får heller se om noen jeg kjenner har større enn 5 kg.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Er det en tynn type ikea dyne går det nok fint, har gjort det mang en gang selv med litt stapping. Men tykkere dyner hadde jeg sendt til rens. Anonymous poster hash: d56ca...6ae
Avalon Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2013 Er det en tynn type ikea dyne går det nok fint, har gjort det mang en gang selv med litt stapping. Men tykkere dyner hadde jeg sendt til rens. Anonymous poster hash: d56ca...6ae Denne her er ganske tykk. Skal forhøre meg om pris på renserier her i byen, så får vi bare bruke den i mellomtiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå