Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Asters
Skrevet

Jeg er en dame som har vert gift i 25 år.Vi har 3 barn som nå er voksne.Mannen min er sjølstendig næringsdrivende,har vert det i mange år.En kveld sa han til meg at hvis jeg,da ungene var små,hadde bedt ham velge mellom jobben hans og meg og barna,hadde han valgt jobben.Han tilføyde at vi betydde alt for ham,men allikevel hadde han valgt jobben.Noen som kan forstå det?Må tilføye at på grunn av jobben hans var jeg stort sett alen med alt ansvaret for barna i alle år,men har aldri bedt ham velge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så "hyggelig" av han å gi deg den opplysningen, da! Mannfolk! :evil:

Takket han deg for å ha tatt ansvaret for barna og hjemmet?

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Mannfolk sier mer enn de har godt av.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil jo si at hans sosiale antenner og empati kanskje ikke var helt på topp med det utsagnet! Veldig usympatisk sagt...

Når det er sagt..kanske din mann ikke er av den typiske typen "familiemann"? Det finnes jo en del menn som rett og slett bare ikke ER familie-material. Men slikt pleier man kanskej å finne ut av før man får barn? Da er det vanlig å finne ut av den andres holdninger overfor barn og familie. Driver mannen egen business er det ofte han er en slik type: mye jobb- lite familie.

Synd at han sa det slik til deg- det var vel ingen hyggelig kommentar. Får håpe han verdestter alt du har gjort i disse årene?

Skrevet
...En kveld sa han til meg ....

Excuuuuse me...men hva var POINTET med å si det til deg?!? Hva ville han oppnå? Medalje? Trompetfanfare? Stjerne i boka og lovnad om å komme til himmelen etter sin avgang...?!

Mannfolk sier nå mye rart (jada, kvinnfolk også!!) ...men det der var RART! Skjønner fortsatt ikke pointet.... Noe jeg ikke tar her?? *ler litt usikkert*

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det synes jeg var utrolig lite gjennomtenkt av mannen! Hadde blitt utrolig lei meg hvis Bjørnemannen hadde klart å trøkke ut av seg noe sånt - selv om det var etter at ungene ble voksne. Jeg er helt avhengig av å vite at vi er basisen i hverandres liv! Familien først! Jobber finnes det nok av.

Gjest Asters
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor han sa det.Vi har ikke hatt det så bra sammen på en stund.Kanskje han ville sette meg "på plass"på en måte.Han er veldig redd for å "tape ansikt"overfor andre folk.

Gjest Poirot
Skrevet

Har du spurt ham hvorfor han sa det? Og fortalt ham hvordan det får deg til å føle deg?

Skrevet
:hakeslepp: Jeg er rett og slett sjokkert. Det var direkte slemt sagt!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...