Arlandria Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg skjønner meg ikke på verden, iblant... Alle artikler om "dette undertøyet burde du kjøpe til kjæresten", tips om farger man bør bruke osv. nevner nettopp rødt undertøy. Hvorfor i huleste bugner ikke butikkene over av dette da? Sort, hvitt, hudfarget, pudder, rosa turkis, gult... men rødt skulle visst mangle. Hvor pleier de å ha rødt undertøy? Fysiske butikker eller nettsider.. Gjerne standardstørrelser a la Lindex og HM siden jeg ikke akkurat ble valgt ut da Gud gav ut pupper Det går fint om de er utenlandske så lenge det ikke er så utrolig dyrt eller dyr frakt. Vil ha kvalitet over slikt juggel de selger på kondomeriet, men er absolutt ikke kravstor over det. Har dere noen tips, jenter?
Rosa Sitron Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har kjøpt mitt på change. Litt dyrere enn du forespeilet, men er veldig fornøyd med settet=)
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har sett røde bher på h&m. Rart du ikke har funnet noen der. Anonymous poster hash: fb28b...f28
Gjest Caroline55 Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Har sett noen få ganger på cubus:) Anonymous poster hash: fbf72...2dc
Gjest Caroline55 Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
Arlandria Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2013 Hmm, den på HM er verdt å sjekke ut! Får løpe dit så fort lønna kommer, og håpe at de har flere enn to i små str på lager. argh Change funker faktisk ikke for meg :/ Ender opp med at det glipper eller gnager, eller at de ikke har smått nok. Ironisk! Skal sjekke Zalando og Cubus også. Takk for tips, jenter! Noen som evt har noen utenlandske nettbutikker? Jeg kan fint regne om str og slikt, vil bare unngå typiske "Change-størrelser", om dere skjønner.
Gjest Lille-pus Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Her har jeg sortert MarieJo's BH utvalg med sorteringskriterium 'red'. Om du ser bort fra de 4 første 'Sara' modellene som er i en farve jeg vil kalle rødfiolett, så er alle de resterende i skikkelig rødt Av litt mer spesielle BH'er har vi denne i retro stil. Sjekkert raskt Triumph sine, men syntes ikke de var rødt-røde.
Gjest Tigress Skrevet 10. oktober 2013 #9 Skrevet 10. oktober 2013 Og sidan vi er på temaet raudt undertøy - eg har høyrt (frå dama i den lokale undertøysbutikken) at raud BH visstnok ikkje kan sjåast under kvit bluse/trøye, altså at raud BH funkar på same måte som hudfarga. Ho fortalde at ein "på kontinentet" brukte raudt undertøy i staden for hudfarga/beige når det ikkje skulle vere synleg. Nokon som kan stadfeste dette?
flicka Skrevet 10. oktober 2013 #10 Skrevet 10. oktober 2013 Og sidan vi er på temaet raudt undertøy - eg har høyrt (frå dama i den lokale undertøysbutikken) at raud BH visstnok ikkje kan sjåast under kvit bluse/trøye, altså at raud BH funkar på same måte som hudfarga. Ho fortalde at ein "på kontinentet" brukte raudt undertøy i staden for hudfarga/beige når det ikkje skulle vere synleg. Nokon som kan stadfeste dette? Jeg for min del synes min røde bh har vært framtredende de gangene jeg har kledd på meg litt for fort om morgenen... Men kanskje klærne mine er over snittet transparente? Jeg aner ikke. Men til TS, røde bh'er bugner det vanligvis av på både H&M og Cubus når det nærmer seg jul, så hvis du venter en månede eller to så skal det vel være mulig å finne noe. Tror jeg kjøpte tre-fire sett rødt undertøy ifjor på kjedebutikker.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #11 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg kjøper alltid undertøy i utlandet, og samtlige butikker jeg har vært i har godt utvalg i rødt undertøy. De fleste butikker jeg går i har ca 25% hvitt, 20% hudfarget, 25% sort, 15% rødt og 15% andre farger/mønstre. Anonymous poster hash: 808bc...ab5 1
Gjest Caroline55 Skrevet 11. oktober 2013 #12 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #13 Skrevet 11. oktober 2013 Når julen nærmer seg pleier det og bugne med rødt undertøy i alle butikk kjedene Anonymous poster hash: ae41c...9f2
Arlandria Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #14 Skrevet 11. oktober 2013 Det med jul var skikkelig smart! Tenkte jeg måtte vente til valentines. Får sette av litt "undertøys-penger" til meg selv i desember Penger til mandag eller tirsdag, så da får jeg løpe ned på byens HMer og sjekke. Skal holde dere oppdatert Takk for alle svar :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå