AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Hvorfor i all verden er de så åpne? Altså mellomrom fra veggen både mot taket og mot gulvet. Er det egentlig meningen at man skal få gjort noe som helst der? Det er vanskelig nok å få gjort nr 1, nr 2 er helt umulig. Man kan nærmest høre sidemannen puste, for ikke å snakke om de som står i kø. Ofte er det så stille at man kunne hørt en nål falle i gulvet. Og der skal man liksom få gjort sitt fornødne? Hvor mange har man ikke pustet lettet ut etter endelig å ha funnet et toalett, og deretter gått ut etterpå uten å ha fått gjort noe som helst.... Anonymous poster hash: 1d756...8c3 2
Luckiness Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Jeg hater offentlige toaletter som har åpninger! Hvorfor kan de ikke bare lage helt lukkede avluk? Greit, kanskje det er dyrere. Men istedenfor 6 toaletter med åpninger så kunne de hatt 3 som var lukket. Vil tro at folk bruker lengre tid på å klare å få gjort sitt når alle kan høre alt, enn når det er lukket og man vet ingen hører hva som skjer.... Hører ofte folk si utenfor disse åpne toalettene med litt høy stemme "åhh så lang tid hun der bruker...", sånn at personen som sitter på toalettet hører det. Må være veldig ubehagelig og da får man vel hvertfall ikke noe til der inne. Endret 10. oktober 2013 av Luckiness 1
Gjest Houdini Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 ??? Heller 6 åpne dåser enn 3 lukkede! ingenting er så kjedelig som å vente i dokø 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 ??? Heller 6 åpne dåser enn 3 lukkede! ingenting er så kjedelig som å vente i dokø Vet ikke om jeg håper eller ikke at den skrivefeilen var tilsiktet. Anonymous poster hash: 39432...010 3
Gjest Houdini Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Vet ikke om jeg håper eller ikke at den skrivefeilen var tilsiktet. Anonymous poster hash: 39432...010
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg bryr meg ikke om noen hører at jeg tisser. Må jeg på do, så må jeg på do. Det samme gjelder nr. 2. Da tar jeg dopapir nedi først, så får det bare stå til. Etter å ha hørt ellevill stønning fra toalettet ved siden av meg en gang, der jeg selv satt i båsen og sperret opp øynene, ble jeg helt forferdet etterpå. Det var stønningen jeg reagerte på, og det var liten tvil om hvorfor; etter hvert stønn kom det et takknemlig sukk i det noe falt ned i do med et plask. Da gikk hun ved siden av og jeg ut av båsene samtidig. Mens jeg gikk for å vaske hendene mine, spaserte hun bare rett ut. Denne hendelsen gjør at jeg uansett aldri kommer til å skape like mye hoderistning som henne, noe som gjør at jeg trekker mer på skuldrene enn før. Det er helt naturlig å tisse og bæsje, for å si det rett ut! Anonymous poster hash: 630c5...7b6
Klar*a Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 De er laget slik at færrest mulig skal gjøre nr 2 der, nr 2 er kun tillat i absolutte nødstilfeller. I tillegg har den åpningen i topp og bunn både en praktisk og sosial funksjon. Lyden bærer godt så bestisene kan sitte på vært sitt toalett og allikevel fortsette samtalen om hvorvidt det er mulig å få clamydia fra off.toaletter, og de som ikke oppdager at det er tomt for papir før de er ferdig kan bare bli sittende og spøøre om naboen har noen tørk til overs.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 De er laget slik at færrest mulig skal gjøre nr 2 der, nr 2 er kun tillat i absolutte nødstilfeller. Det er nettopp dette man skulle tro - og jeg syns det er så hinsides tåpelig at jeg kan ikke få sagt det. It's all natural : ) Anonymous poster hash: 630c5...7b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå