Gjest s@nd Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Haha, dette høres kanskje litt sært ut, men jeg har virkelig fått smaken for slike "Ella's kitchen"-poser med økologisk smoothie. Det er ikke mye i dem; 120 g. Det er lite fett, en del vitaminer... Jeg smakte de etter en "babyfood-challenge" vi hadde her hjemme, og jeg likte det. Det er jo ment for babyer da. Men de er virkelig gode, og bedre enn de voksen-smoothiene de selger i kartonger, synes jeg. Er det nok mat å få i seg, en sånn pose, for et mellommåltid/ELLER f.eks. om man får søtsug? Hva synes dere? Har hørt at det er flere som har begynt å drikke sånne etter de smakte dem.. Kanskje det ikke bare er meg her på KG? Eller...? Ikke døm! haha.... Endret 10. oktober 2013 av s@nd
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Så lenge det er et mellommåltid,og du har et sunt og balansert kostkold ved siden av skal det nok gå helt fint Og nei du er ikke den eneste her på KG Anonymous poster hash: 64204...c29
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Går nok helt fint Jeg synes babygrøt er kjempegodt, for ikke å snakke om middagsglass! Veldig greit å kunne plukke med seg om en ikke har tid eller ork til å lage noe mer. Anonymous poster hash: 14bf2...203
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Hehe, synes det er rimelig sært å spise babymat. Anonymous poster hash: c3c7a...ac5 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg spiste MYE barnemat på glass da ungene var små. Det begynte med at jeg spiste opp resten av det de ikke ville ha og så fikk jeg helt dilla på det.
Supraspinatus Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Er ikke mye til mellommåltid da. Er jo i praksis frukt med mindre fiber og konserveringsmiddel? Du kan jo likegodt spise frukten hel og spare en hel del penger. (Og strengt tatt er ikke et måltid komplett uten proteiner og [litt] fett) 2
Gjest s@nd Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 Så lenge det er et mellommåltid,og du har et sunt og balansert kostkold ved siden av skal det nok gå helt fint Og nei du er ikke den eneste her på KG Anonymous poster hash: 64204...c29 Hihi, bra! Ja liker å ta meg en liten pose når søtsuget kommet. Bedre det enn å spise en hel pose seigmenn..
Gjest s@nd Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Er ikke mye til mellommåltid da. Er jo i praksis frukt med mindre fiber og konserveringsmiddel? Du kan jo likegodt spise frukten hel og spare en hel del penger. (Og strengt tatt er ikke et måltid komplett uten proteiner og [litt] fett) Nei, det er jo sant... Er ganske lite da. Når jeg har frukt liggende i skåla blir det bare dårlig fort, og av en eller annen grunn frister det ikke. Den smoothien blir egentlig spist mest for å dekke søtsuget når det kommer. Det er godt og litt søtt, så jeg synes det passer bra til mitt behov.. Men som mellommåltid blir det vel for lite kanskje..
Gjest s@nd Skrevet 10. oktober 2013 #9 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg spiste MYE barnemat på glass da ungene var små. Det begynte med at jeg spiste opp resten av det de ikke ville ha og så fikk jeg helt dilla på det. Noe av barnematen er jo veldig god da.. Så jeg skjønner deg godt! Hihi... Gikk det mest i middagsretter eller desserter?
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. oktober 2013 #10 Skrevet 10. oktober 2013 Noe av barnematen er jo veldig god da.. Så jeg skjønner deg godt! Hihi... Gikk det mest i middagsretter eller desserter? Middager. Det var ikke så mange desserter å velge mellom på den tiden, men det hendte seg jeg spiste most fersken med fløte på. :glise:
Gjest s@nd Skrevet 10. oktober 2013 #11 Skrevet 10. oktober 2013 Middager. Det var ikke så mange desserter å velge mellom på den tiden, men det hendte seg jeg spiste most fersken med fløte på. :glise: Nam... haha. Har smakt et par middagsretter for barn før, men de ville jeg bare spy av. Men det kom mest av konsistensen; det er jo most... Men smaken er jo god da, om maten er varm.
Gjest Gresshoppesang Skrevet 10. oktober 2013 #12 Skrevet 10. oktober 2013 (Og strengt tatt er ikke et måltid komplett uten proteiner og [litt] fett) Hun kan legge til tre peanøtter, så er måltidet komplett.
Gjest Heartbeat Skrevet 10. oktober 2013 #13 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Babygrøt er jo såå godt. Husker spesielt en hvetetype da mine unger var små. Husker jeg lagde store porsjoner, bare for at jeg skulle få spise etter at de var ferdige Og de der middagsglassene med biffstrimler var himmelsk Tror ikke det gjør noe å spise sånn smoothie heller så lenge du spiser sunt og godt utenom Endret 10. oktober 2013 av Heartbeat
Supraspinatus Skrevet 10. oktober 2013 #14 Skrevet 10. oktober 2013 Hun kan legge til tre peanøtter, så er måltidet komplett. Hehe. Sikker på at det ikke blir litt mye? Mitt råd er 1,5 cashewnøtt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå