AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Hei Vi har bare prøvd i tre mnd. Hatt hormonspiral, tok ut i juni så ikke hatt mensen på mange år. - Første mnd hadde jeg da ikke peiling på syklus, bare regnet 14 dager fra første mens. Ingenting positiv test. - Så neste syklus var plutselig syklus bare 23 dager, tok nemlig EL tester og mensen kom mye raskere enn jeg hadde regnet ut, kanskje for kort til å bli gravid? - Nå i pp3 så tok jeg også EL tester, og begynte og teste ift 23 dager syklus, men gikk da tom for strips da jeg begynte og nærme meg en 28 dagers syklus, svakt positiv da. Vi hadde dermed sex hver dag i 5 dager da den var svak positiv Er det vanlig at syklus svinger mye fra mnd til mnd? Da er det jo vanskelig å vite når man skal begynne med EL sticks... Får se om jeg får positiv test i neste uke, hvis ikke så må jeg vel bare gå til innkjøp av en hel haug billigtester :-)Anonymous poster hash: a9855...d2e
Athene Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Det kan ta opp til et år før det stabiliserer seg etter hormonspiral er tatt ut, så det er veldig vanlig at syklusen varierer så mye de første månedene. Ingen vits i å begynne med tester før det har stabilisert seg, ofte har man ikke eggløsning heller før mensen blir regelmessig.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har eggløsnings for får El slim og er da jeg har testet positivt på EL test. Men uregelmessig ift syklus. Gidder ikke vente med å teste, småbarnsforeldre har ikke akkurat sex annenhver dag året gjennom så må time det litt. Får heller kjøpe masse tester...Anonymous poster hash: a9855...d2e
Athene Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har eggløsnings for får El slim og er da jeg har testet positivt på EL test. Men uregelmessig ift syklus. Gidder ikke vente med å teste, småbarnsforeldre har ikke akkurat sex annenhver dag året gjennom så må time det litt. Får heller kjøpe masse tester...Anonymous poster hash: a9855...d2e Ingen grunn til å være så knapp da noen bruker tid på å svare på innlegget ditt? Test i vei dersom du ønsker det, billigtester koster ingenting. Da jeg slet med uregelmessig mens fikk jeg positive EL tester, slim og andre symptomer. Men både temping og blodprøver viste at jeg ikke hadde eggløsning. Ofte forsøker kroppen å få eggløsning uten å få det til i den perioden den tilpasser seg etter hormonprevansjon. Men det kan også være man faktisk har eggløsning, så man vet aldri. Men får du slim er det jo ingen vits i å teste? Slim kommer før eggløsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå