Raven Emerald Skrevet 10. oktober 2013 #41 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Det tror jeg også. Ser ikke helt for meg at ABB bruker hjerter (<3) i brevene han sender... Anonymous poster hash: 82387...ddb Han klarte å fylle et "seriøst dokument" som manifestet sitt med <3, så hadde ikke forbauset meg om han fylte brev med denslags, heller. Jeg hadde forresten bekymret meg mer for at noen hadde sendt brev til ham med meg som avsender for å jævles med meg (at brevet var ekte vare, og skrevet som svar til noe noen hadde sendt i mitt navn), enn jeg hadde bekymret meg for om avsender var en "spøkefugl" (at brevet ikke hadde vært ekte i det hele tatt). Heller det siste... Endret 10. oktober 2013 av Raven Emerald 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #42 Skrevet 10. oktober 2013 Hehe, ja. Det har du rett i, jeg mente ikke at han dreiv å hang på kg nå om dagen Har bare sett at hans tidligere brukernavn har blitt nevnt ved et par anledninger, men såvidt jeg har skjønt så ble det slettet før noen som helst visste hvem han var. Anonymous poster hash: 11c25...cd1 Hva var brukernavney hans?? Anonymous poster hash: 9f3da...321 2
Gjest Wanderlust Skrevet 10. oktober 2013 #44 Skrevet 10. oktober 2013 Det er jo opplagt at dette er bullshit. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #45 Skrevet 10. oktober 2013 Kan du ikke videresende det til Krekar? Anonymous poster hash: 7db12...e75 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #46 Skrevet 10. oktober 2013 Han klarte å fylle et "seriøst dokument" som manifestet sitt med <3, så hadde ikke forbauset meg om han fylte brev med denslags, heller. Ok, beklager, visste ikke at han hadde slike fjortisfakter. Anonymous poster hash: 82387...ddb
Gjest Kv84 Skrevet 12. oktober 2013 #47 Skrevet 12. oktober 2013 Fått vite noe mer om det er fra Breivik? Kontaktet politiet deg?
Gjest Euforia Skrevet 12. oktober 2013 #48 Skrevet 12. oktober 2013 Det tror jeg også. Ser ikke helt for meg at ABB bruker hjerter (<3) i brevene han sender... Anonymous poster hash: 82387...ddb Det var min tanke også, haha. Ser ikke for meg en haug med smiletegn heller.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #49 Skrevet 12. oktober 2013 Siden all post blir sensurert, burde fengselet kunne bekrefte om brevet virkelig er sendt fra Breivik. Hvis det ikke er fra ham, burde saken være interessant for politiet. Uansett burde saken være interessant, hvis du uten grunn har havnet på en sånn adresseliste. En annen ting; Hvor får han pengene fra, for masseutsendelse av brev? Vanlig porto er ganske dyrt. Anonymous poster hash: eb9dc...4ca
Gjest Vampen Skrevet 12. oktober 2013 #50 Skrevet 12. oktober 2013 Det var min tanke også, haha. Ser ikke for meg en haug med smiletegn heller. Dere har tydeligvis ikke sett manifestet. For det har både hjerter og smilefjes, sånn innimellom hat og planer om å drepe uskyldige. Fortsatt fascinert over at enkelte tror denne mannen er spesielt intelligent. 16
Gjest Kv84 Skrevet 12. oktober 2013 #51 Skrevet 12. oktober 2013 Skriv til han en av dere og så se om dere får et brev med smilefjes.
Gjest Vampen Skrevet 12. oktober 2013 #53 Skrevet 12. oktober 2013 Skriv til han en av dere og så se om dere får et brev med smilefjes. Uhm.. Hell. To. The. No. 3
Gjest Euforia Skrevet 12. oktober 2013 #54 Skrevet 12. oktober 2013 Dere har tydeligvis ikke sett manifestet. For det har både hjerter og smilefjes, sånn innimellom hat og planer om å drepe uskyldige. Fortsatt fascinert over at enkelte tror denne mannen er spesielt intelligent. Nei, det stemmer at jeg ikke har sett manifestet. Nå har jeg aldri hatt særlig høye tanker om Breivik, og jeg ser ikke på han som intelligent, men smiletegnene overrasker meg likevel. Med de store ordene Breivik bruker, vil jo hjerter og smiletegn bare svekke troverdigheten når det kommer til hvor alvorlig han ønsker å fremstå. ... tenker jeg. 1
Gjest Vampen Skrevet 12. oktober 2013 #55 Skrevet 12. oktober 2013 Nei, det stemmer at jeg ikke har sett manifestet. Nå har jeg aldri hatt særlig høye tanker om Breivik, og jeg ser ikke på han som intelligent, men smiletegnene overrasker meg likevel. Med de store ordene Breivik bruker, vil jo hjerter og smiletegn bare svekke troverdigheten når det kommer til hvor alvorlig han ønsker å fremstå. ... tenker jeg. Mhm, det gjør det. Mannen fremstår som rablende gal. Ikke rasende intelligent, som enkelte (ikke myntet på deg) har påstått. 1
Gjest Kv84 Skrevet 12. oktober 2013 #56 Skrevet 12. oktober 2013 Han har jo et smil som aldri passer personlig og på papiret også, kanskje?!
minister-mio Skrevet 12. oktober 2013 #57 Skrevet 12. oktober 2013 Han sendte jo manifestet til folk i FrP og folk som har kritisert Ap. Så skal kanskje ikke så mye til for at han innbiller seg at noen deler hans meninger og har lyst til å lese hans svada 1
Viventium Skrevet 13. oktober 2013 #59 Skrevet 13. oktober 2013 Hadde jeg fått et brev fra den mannen hadde jeg seriøst blitt skeptisk!!! En ting som slår meg.. Ossen i huleste har han adressa di?
Lady Skrevet 13. oktober 2013 #60 Skrevet 13. oktober 2013 Hjelp, så utrolig ekkelt! Hadde blitt så redd om jeg hadde mottat et sånt brev. Ekkelt at vedkommende har adressen din. Uansett om det er han, eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå