AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Har en venninne i England (hun er derfra), hun ga meg det engelske nummeret sitt slik at vi kunne holde kontakten. Jeg har sendt et par sms'er, men ikke fått noe svar... så slo det meg, hvordan kan jeg være sikker på at hun har fått meldingene? Prøvde å google dette og så det var et par som lurte på det samme, men dette var gamle tråder i forskjellige forumer sånn typ 4-5år gamle så jeg ble ikke så veldig mye klokere.. Jeg har ikke fått noen feilmelding eller noe slik og jeg sender fra iphone 4, men lurer på om det allikevel kan ha skjedd noe feil selv i 2013? Sendte med +44 før nummeret... Noen med erfaring og litt mer teknisk innsikt enn meg som kan hjelpe? Anonymous poster hash: abdf7...a9d
Minya Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Har du skrevet inn korrekt mobilnummer og +44 foran det, så skal hun ha fått meldingen med mindre hun har byttet nummer eller mistet telefonen. Det kan hende hun ikke har hatt tid til å svare, eller at hun ikke gadd å svare for alt vi vet.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Har du skrevet inn korrekt mobilnummer og +44 foran det, så skal hun ha fått meldingen med mindre hun har byttet nummer eller mistet telefonen. Det kan hende hun ikke har hatt tid til å svare, eller at hun ikke gadd å svare for alt vi vet. Tenkte meg noe slikt ja... Jaja, tusen takk for hjelpen Anonymous poster hash: abdf7...a9d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg sendte noen meldinger til en venn i England nå i høst, og da jeg hadde lagt inn nummeret feil fikk jeg feilmeldinger. En feil du kunne ha gjort er å ha f eks en 0 etter +44, jeg hadde i hvert fall gjort noe sånt... da jeg endelig fikk lagret nummeret riktig fikk jeg svar Anonymous poster hash: 0964a...f11
Xelea Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har en kjæreste i England, og av og til har det blitt mye krøll når vi har sendt sms! Det har tatt laaang tid før han fikk meldingene mine, og av og til har ikke han fått de i hele tatt. What's App er bra om du vil tekste med venner i utlandet! :-)
Golde Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Husket du å ta bort den første 0 i nummeret? Når du skriver +44 så skal det være i stedet for 0. Hvis ikke fungerer det ikke.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har en kjæreste i England, og av og til har det blitt mye krøll når vi har sendt sms! Det har tatt laaang tid før han fikk meldingene mine, og av og til har ikke han fått de i hele tatt. What's App er bra om du vil tekste med venner i utlandet! :-) Takk for tipset! Men hun har ikke IPhone enda... Er usikker på hva slags tlf hun har, men det er ikke en smart phone, den er av typen man kan slenge i gulvet uten og ødelegge den Og tok det veldig lang tid før meldingene kom fram? Kunne det ta dager? Jeg sendte sms på onsdag og har fortsatt ikke fått noe svar... Som sagt kan jo hende hun bare ikke har tid eller gidde å svare å da... Til dere andre som kommer med råd, tusen takk! Har ikke noe 0 foran nei, sendte melding til et nummer som så slik ut: +44 xxxx xxxxx Anonymous poster hash: abdf7...a9d
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 Ring henne med det nummeret du har brukt, så finner du fort ut om det var riktig. Så kan du spørre om hun fikk meldingene i samme slengen Anonymous poster hash: 7b186...b16
Xelea Skrevet 11. oktober 2013 #9 Skrevet 11. oktober 2013 Takk for tipset! Men hun har ikke IPhone enda... Er usikker på hva slags tlf hun har, men det er ikke en smart phone, den er av typen man kan slenge i gulvet uten og ødelegge den Og tok det veldig lang tid før meldingene kom fram? Kunne det ta dager? Jeg sendte sms på onsdag og har fortsatt ikke fått noe svar... Som sagt kan jo hende hun bare ikke har tid eller gidde å svare å da... Til dere andre som kommer med råd, tusen takk! Har ikke noe 0 foran nei, sendte melding til et nummer som så slik ut: +44 xxxx xxxxxAnonymous poster hash: abdf7...a9d De kom ikke frem i det hele tatt! Men jeg er enig med den andre personen som sier at du skal prøve å ringe henne forhåpentligvis svarer hun da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå