Gå til innhold

hvordan ta dette vidre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg møtte en kar på en datingside som virket hyggelig og grei, vi møttes å hadde en hyggelig kveld sammen. Har holdt kontakten de siste ukene og han la meg til som venn på fb, plutselig får jeg en inbox mld om hvorfor jeg ikke hadde fortalt han om en dom jeg hadde på rullebladet...ja han jobber i rettsvesenet, nå er jeg så førrbanna, dette er uakseptabelt!!! Skjønner tankegangen det er lett å "sjekke ut" hvem man dater når man jobber innen nav eller rettsvesen, MEN å konfrontere meg med dette??

Etter den mld er person slettet og død for meg, men hvordan ta saken vidre??

Anonymous poster hash: 1a424...61a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hvordan du kan ta det videre, men det er jo totalt uakseptabelt. Hadde følt meg helt krenket hadde det vært meg. Det kan da ikke være lovlig å "sjekke" deg på denne måten?...

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror heller ikke han har lov til å sjekke din bakgrunn sånn uten videre. Dette tror jeg ha sjekket med politiet og så anmeldt han om det går an. Så hadde jeg gitt ham beskjed om at han nå er anmeldt og at du ikke vil ha noe mer med han å gjøre. Synes det er er så drøyt at han ikke bør slippe unna med det. Ikke noe å samle på hvertfall!

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville sagt fea der han jobber i hvert fall.

Har hørt at det snart skal bli sånn at det føres logg over hvilke saker folk med slike jobber sjekker. Slik at man vet at de kun sjekker i jobbsammenheng. Det er altfor mangd som fallet for fristelsen og sjekker folk.

Anonymous poster hash: a7d1d...84b

• Liker 1
Skrevet

ts her

jeg blir og kontakte kontoret der han jobber også får vi se, blir vell aldri å skje noen med saken men tror nok ikke jeg er den første han har "sjekket" så han har bare godt av å få litt helvete!! er så forbanna og som tidligere sagt nesten krenket!! dette er en kjempegammel sak å det er mange år siden.

Anonymous poster hash: daf1d...acd
Skrevet

Synest absolutt du burde kontakte kontoret hans. God sjans for at det ikkje skjer mykje, og du får neppe vite kva som skjer vidare uansett. Men forhåpentligvis får han i det minste ein smekk frå sjefen.

Uansett så kan du vere glad du er kvitt han! Ein ting er å snoke, men å konfrontere deg på den måten overgår jo all frekkhet.

• Liker 2
Skrevet

Hadde dette skjedd i helsevesenet hadde vedkomende sannsynligvis fått sparken. Snoking utenom tjenesteforhold er strengt forbudt. Bra du kontakter hans arbeidsgiver - dette er helt uakseptabelt! (Og fullstendig ulovlig)

• Liker 1
Skrevet

vell har da kontaktet distriktet der han jobber, men det ble ikke tatt seriøst, fikk til svar dette var mellom meg og han??????hva fan?? så nå vet jeg ikke helt hvordan jeg skal gå vidre med dette, men han slipper ikke unna..tenkter å dra inn personvernloven også i dette

Anonymous poster hash: daf1d...acd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...