AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Har vært eksklusiv med en jente (26 år) i snart 5 måneder nå. Hun har introdusert meg til familien hennes, vi gjør alt par gjør, vi hadde sex så sent som forrige helg og hun ringer og melder meg omtrent hver dag. Så her om dagen dumper hun meg plutselig. Sier at hun har fått nok at vi bare tuller rundt og ikke går noen vei. Hva i alle dager? Hun sendte meg en melding om at vi må snakke sammen og dagen etterpå dumper hun meg. Til tross for at bare hun var ekstremt kjærlig bare dager tidligere. Det eneste jeg kan tenke meg er at hun tror jeg utnytter hun for sex. Jeg har et par ganger (også forrige gang vi møttes), sagt at hun skulle komme til meg for å ha sex. Men hvordan kan hun gå fra helt innlysende forelsket til å dumpe meg på under 1 uke? Noen jenter som har gjort noe lignende? Som plutselig har gitt opp håpet på et forhold, til tross for at de er glad i typen? Anonymous poster hash: e7782...9f7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Klarer ikke å skjønne det, må vel ligge noe annet bak? Anonymous poster hash: 6c7f7...2a6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Klarer ikke å skjønne det, må vel ligge noe annet bak? Anonymous poster hash: 6c7f7...2a6 ts Hun sa at hun ikke trodde vi passet sammen. Jeg prøvde å spørre hva hun mente, men hun ville ikke si. Jeg sa dermed at dersom dette var det hun ønsket, så fikk jeg bare godta det. Så gikk hun. Så at hun ble lei seg, men hun sa ikke noe mer. Anonymous poster hash: e7782...9f7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Merkelige greier.. Til og med jeg som er kvinne klarer ikke helt å forstå dette.. Noen kvinner har det litt vanskelig for å kommunisere tror jeg. Anonymous poster hash: 3fbd0...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 ts Som sagt, det eneste jeg kan tenke meg er at hun så på meg som useriøs eller at hun ikke stolte på meg. Vi har hatt noen småkrangler i det siste, der hun sa at hun ville ikke at forholdet kun skulle handle om sex. Kanskje hun fikk nok når jeg sa at hun skulle komme til meg så vi kunne ha sex. Har også tidligere sagt at hun ikke trengte å komme på besøk når vi ikke kunne ha sex. Jeg sa det ikke slik, men hun kan ha oppfattet ting slik. Anonymous poster hash: e7782...9f7
Maria12345 Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 ts Hun sa at hun ikke trodde vi passet sammen. Jeg prøvde å spørre hva hun mente, men hun ville ikke si. Jeg sa dermed at dersom dette var det hun ønsket, så fikk jeg bare godta det. Så gikk hun. Så at hun ble lei seg, men hun sa ikke noe mer. Anonymous poster hash: e7782...9f7 Jeg er kvinne selv, og jeg anner ikke hvorfor hun oppfører seg slik så jeg skal bare slenge ut et litt små koko forslag: Kanskje hun ''gikk fra deg'' for å se om du ville gjøre noe for å få henne til å bli? Siden du sa hun ble lei seg da hun gikk.
Maria12345 Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 ts Som sagt, det eneste jeg kan tenke meg er at hun så på meg som useriøs eller at hun ikke stolte på meg. Vi har hatt noen småkrangler i det siste, der hun sa at hun ville ikke at forholdet kun skulle handle om sex. Kanskje hun fikk nok når jeg sa at hun skulle komme til meg så vi kunne ha sex. Har også tidligere sagt at hun ikke trengte å komme på besøk når vi ikke kunne ha sex. Jeg sa det ikke slik, men hun kan ha oppfattet ting slik. Anonymous poster hash: e7782...9f7 Ååå, da så! Da tipper jeg at hun føler seg litt brukt.. Hadde selv sett rødt om typen hadde sagt det mellom linjene. Kanskje for mye sex og for lite alt annet? Som søte ord og meldinger, filmkvelder som ikke ender i senga, middager og kvalitetstid.. f.eks.. 7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Ååå, da så! Da tipper jeg at hun føler seg litt brukt.. Hadde selv sett rødt om typen hadde sagt det mellom linjene. Kanskje for mye sex og for lite alt annet? Som søte ord og meldinger, filmkvelder som ikke ender i senga, middager og kvalitetstid.. f.eks.. ts Det kunne kanskje ha blitt oppfattet slik et par ganger. Jeg sa f.eks. at hun kunne komme til meg en kveld og hun svarte at det ville hun gjerne, men det måtte bare bli et raskt besøk for hun var egentlig opptatt. Jeg ba henne komme litt tidligere, så vi kunne ha sex. Det kunne hun ikke, så jeg sa at da kunne hun komme en annen kveld heller siden hun hadde det så travelt. Var ingen dårlig tone el noe slikt på tlf. Så kanskje hun følte seg brukt, men jeg har et svært høyt behov for sex. Jeg prøver å ikke "bruke" henne, men av og til kommer det kanskje feil ut. Uten at jeg mente noe slemt med det. Anonymous poster hash: e7782...9f7
Maria12345 Skrevet 10. oktober 2013 #9 Skrevet 10. oktober 2013 ts Det kunne kanskje ha blitt oppfattet slik et par ganger. Jeg sa f.eks. at hun kunne komme til meg en kveld og hun svarte at det ville hun gjerne, men det måtte bare bli et raskt besøk for hun var egentlig opptatt. Jeg ba henne komme litt tidligere, så vi kunne ha sex. Det kunne hun ikke, så jeg sa at da kunne hun komme en annen kveld heller siden hun hadde det så travelt. Var ingen dårlig tone el noe slikt på tlf. Så kanskje hun følte seg brukt, men jeg har et svært høyt behov for sex. Jeg prøver å ikke "bruke" henne, men av og til kommer det kanskje feil ut. Uten at jeg mente noe slemt med det. Anonymous poster hash: e7782...9f7 Når du sier noe sånt så tenker hun at det er bedre at hun ikke er der, enn at hun er der en halvtime i armkrokken din uten sex. Og det er veldig sårende, selvom hun ikke innrømmer det. 6
Gjest .-L-. Skrevet 10. oktober 2013 #10 Skrevet 10. oktober 2013 Folk sine følelser kan forandre seg. Hun har vel kanskje fått deg for seg at du ikke ønsker at dere skal bli sammen, så derfor avslutter hun det. Enten det, eller så er det en unskyldning for noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #11 Skrevet 10. oktober 2013 Når du sier noe sånt så tenker hun at det er bedre at hun ikke er der, enn at hun er der en halvtime i armkrokken din uten sex. Og det er veldig sårende, selvom hun ikke innrømmer det. ts Dette er mistanken min. Vi har hatt et par småkrangler tidligere og det har vært om sex. Jeg ville ha sex, hun var redd for at forholdet kun skulle handle om sex. Jeg tror kanskje at hun fikk endelig nok når jeg da sa hun ikke trengte å komme til meg dersom hun var opptatt. Kanskje hun tenkte at jeg ville kun treffe henne for å ha sex. Hun var veldig sur/sint når vi møttes siste gang. Jeg tenker nå at hun har tenkt lenge på dette og irritert seg. Så forrige gang var dråpen som fikk begeret til å renne over. Men jeg vil ha henne tilbake og forklare ting. Tenkte vente 1-2 uker til hun har roet seg ned. Anonymous poster hash: e7782...9f7
Maria12345 Skrevet 10. oktober 2013 #12 Skrevet 10. oktober 2013 ts Dette er mistanken min. Vi har hatt et par småkrangler tidligere og det har vært om sex. Jeg ville ha sex, hun var redd for at forholdet kun skulle handle om sex. Jeg tror kanskje at hun fikk endelig nok når jeg da sa hun ikke trengte å komme til meg dersom hun var opptatt. Kanskje hun tenkte at jeg ville kun treffe henne for å ha sex. Hun var veldig sur/sint når vi møttes siste gang. Jeg tenker nå at hun har tenkt lenge på dette og irritert seg. Så forrige gang var dråpen som fikk begeret til å renne over. Men jeg vil ha henne tilbake og forklare ting. Tenkte vente 1-2 uker til hun har roet seg ned. Anonymous poster hash: e7782...9f7 Ikke vent 2 uker, det er så lenge, vent en liten uke og forklar alt du har på hjertet. Ikke vær redd for å vise følelser, vis hvor mye hun betyr for deg, det er avgjørende for om hun i det hele tatt skal tro på deg. Lykke til! :-) 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #13 Skrevet 10. oktober 2013 Antageligvis har du gradvis dyttet henne bort fra deg fordi du er så sexfiksert. Oversexfikserte menn er en stor turnoff for veldig mange kvinner. For å si det sånn, jeg har dumpet mere enn en mann fordi jeg har følt at alt har dreid seg om sex. Jeg liker sex, men jeg vil bli likt for det jeg har mellom ørene og ikke det jeg har mellom bena. Anonymous poster hash: 514ec...e4b 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #14 Skrevet 10. oktober 2013 ts Som sagt, det eneste jeg kan tenke meg er at hun så på meg som useriøs eller at hun ikke stolte på meg. Vi har hatt noen småkrangler i det siste, der hun sa at hun ville ikke at forholdet kun skulle handle om sex. Kanskje hun fikk nok når jeg sa at hun skulle komme til meg så vi kunne ha sex. Har også tidligere sagt at hun ikke trengte å komme på besøk når vi ikke kunne ha sex. Jeg sa det ikke slik, men hun kan ha oppfattet ting slik. Anonymous poster hash: e7782...9f7 Vel, om du sa det nesten sånn som dette, så skjønner jeg henne. Når du sier dette så sier du med andre ord at du kun vil ha sex og ingenting annet. Jeg og kjæresten er ofte sammen uten at vi har sex (selv om vi har sex flere ganger i uka) såå ja. Når du sier det sånn så betyr det jo at du ikke gidder å være med henne med mindre dere skal ha sex. Skjønner? Anonymous poster hash: 3fbd0...7fc 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #15 Skrevet 10. oktober 2013 Vel, om du sa det nesten sånn som dette, så skjønner jeg henne. Når du sier dette så sier du med andre ord at du kun vil ha sex og ingenting annet. Jeg og kjæresten er ofte sammen uten at vi har sex (selv om vi har sex flere ganger i uka) såå ja. Når du sier det sånn så betyr det jo at du ikke gidder å være med henne med mindre dere skal ha sex. Skjønner? Anonymous poster hash: 3fbd0...7fc ts Ja, jeg ser denne. Det var ikke slik jeg mente det, men det kom ut helt feil. Det jeg egentlig mente å si til henne, var at vi heller kunne treffes når vi begge hadde bedre tid, så det ikke ble bare stress. Men hun kunne kanskje oppfatte det som at jeg ikke ville treffes fordi vi ikke rakk å ha sex. Vi har hatt noen småkrangler om dette tidligere. Kombinert med at jeg er ikke så flink til å ringe/melde utenom når vi møtes, så kan jeg forstå at hun trodde jeg kun var ute etter sex. Som er litt dumt og litt rart, for vi gjorde jo andre ting enn kun ha sex. Jeg skal vente noen uker før jeg tar kontakt. Så får hun litt tid på å tenke seg om og det samme gjør jeg. Anonymous poster hash: e7782...9f7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #16 Skrevet 10. oktober 2013 ts Ja, jeg ser denne. Det var ikke slik jeg mente det, men det kom ut helt feil. Det jeg egentlig mente å si til henne, var at vi heller kunne treffes når vi begge hadde bedre tid, så det ikke ble bare stress. Men hun kunne kanskje oppfatte det som at jeg ikke ville treffes fordi vi ikke rakk å ha sex. Vi har hatt noen småkrangler om dette tidligere. Kombinert med at jeg er ikke så flink til å ringe/melde utenom når vi møtes, så kan jeg forstå at hun trodde jeg kun var ute etter sex. Som er litt dumt og litt rart, for vi gjorde jo andre ting enn kun ha sex. Jeg skal vente noen uker før jeg tar kontakt. Så får hun litt tid på å tenke seg om og det samme gjør jeg. Anonymous poster hash: e7782...9f7 Jeg er enig med de over her som sier at noen uker er for lenge. Det som er viktig er at du tenker gjennom hvordan du skallegge det frem for henne og hvilken fremtid du ønsker og ser for deg med henne. Når hun har denne informasjonen kan du gi henne tid til å tenke. Da vet hun i hvert fall hva hun vurderer.Anonymous poster hash: cbf58...6a0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #17 Skrevet 10. oktober 2013 ts Hvorfor er det for lenge? Anonymous poster hash: e7782...9f7
Blod Skrevet 10. oktober 2013 #18 Skrevet 10. oktober 2013 Det er mulig hun tror at du bare bruker hun. Men snakk med henne, prøv å ordne opp.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #19 Skrevet 10. oktober 2013 Snakk med henne, nå med en gang. Ikke vent, hun sitter nok og venter på å høre fra deg. Fortell at du ikke har ment det sånn, at ja du er glad i sex, men du er ikke sammen med henne bare for sex, og at hun nok har misforstått deg litt. Vær ærlig med henne! Jeg heller også mot at hun har dumpet deg fordi hun trodde du bare var interessert i sex og ikke henne..... Anonymous poster hash: 967ea...301 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #20 Skrevet 10. oktober 2013 Ts Ja, jeg skal ta kontakt med henne. Tror ikke hun blir å ta kontakt med meg, så lei seg/sint som hun var når hun avsluttet ting. Samtidig trenger jeg litt tid på å finne ut nøyaktig hva jeg vil si til henne. Jeg har gjort mine feil i forholdet, men jeg vet ikke helt hvorfor jeg gjorde de. Kan være at følelsene ikke var de rette. Anonymous poster hash: e7782...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå