Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så og si sammen med en fyr, er bare ikke offisielt enda.

Vi bor noen mil unna hverandre, så sees sånn i helgene/annenhver helg, så blir mye facebook chat.

Men de siste dagene er det jeg som har måttet ta initiativet til å prate hele tiden.
Og han virker så likegyldig.

Var hos han i helgen, da hadde vi det veldig bra.
"Håper du glemmer noe igjen, så du må komme igjen",
"Jeg er ikke tulling, er du som skal gifte deg inn i familien"
"Du som er jenta mi" osv - altså litt sånn tulle setninger.

Han var veldig på da, men som sagt, nå vet jeg ikke.
Han kan plutselig sende snapchat å si "vil ha deg her" osv.
Og i går kalte han meg jo søta og slike ting.
Men jeg skjønner bare ikke helt hva han vil?
Den ene dagen virker han så "care" og den andre dagen er han så på.

Jeg veksler annenhver dag om å gråte eller å le, og jeg blir så sliten!

Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: fb812...4ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så og si sammen med en fyr, er bare ikke offisielt enda.

Vi bor noen mil unna hverandre, så sees sånn i helgene/annenhver helg, så blir mye facebook chat.

Men de siste dagene er det jeg som har måttet ta initiativet til å prate hele tiden.

Og han virker så likegyldig.

Var hos han i helgen, da hadde vi det veldig bra.

"Håper du glemmer noe igjen, så du må komme igjen",

"Jeg er ikke tulling, er du som skal gifte deg inn i familien"

"Du som er jenta mi" osv - altså litt sånn tulle setninger.

Han var veldig på da, men som sagt, nå vet jeg ikke.

Han kan plutselig sende snapchat å si "vil ha deg her" osv.

Og i går kalte han meg jo søta og slike ting.

Men jeg skjønner bare ikke helt hva han vil?

Den ene dagen virker han så "care" og den andre dagen er han så på.

Jeg veksler annenhver dag om å gråte eller å le, og jeg blir så sliten!

Hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: fb812...4ed

Du må ikke tolke det på den måten, typen min og jeg har vært sammen i over 2 år og han er drømmemannen!! <3 Men han virker også litt sånn ''care'' ut på meldinger og facebook avogtil, men jeg kjenner han så pass godt at jeg vet at han ikke er det. Men gutter legger ikke like mye i meldinger som oss jenter, hvis han ikke sender et smilefjes eller hjerte når du gjør det, betyr det ingenting, han er bare gutt. Du må heller gå utifra hvordan han er sammen med deg, og bli ekstra glad når han tar insjativ i meldingene ;)

Anonymous poster hash: 71778...650

Skrevet

Iallefall for meg så går jo dagene sin vante gang med jobb, venner, holde kontakt med familie, hobbier, sitte helt i fred og ro og se TV, husarbeid etc etc,

Jeg klarer ikke å bruke like mye energi på kjæreste over fb/ SMS hver dag. Noen dager kan jeg engasjere meg mer, om det er lite annet å gjøre.

Jeg satser heller på kvalitet når vi er i lag - og lever mitt liv når vi ikke er det.

Anonymous poster hash: 5ff34...68a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke flink til, eller prioriterer, å chatte med folk jeg kjenner og treffer IRL. Og jeg har ikke inbtrykk av at mannfolk jeg kjenner er noe særlig annerledes. Jeg tror ikke du skal legge så mye i det. :)

Skrevet (endret)

Jeg er ikke flink til, eller prioriterer, å chatte med folk jeg kjenner og treffer IRL. Og jeg har ikke inbtrykk av at mannfolk jeg kjenner er noe særlig annerledes. Jeg tror ikke du skal legge så mye i det. :)

Så jeg skal ikke ta dette sårt? At dette er helt vanlig for menn liksom :P ?

Jeg tror bare at jeg ikke er vant til det. Hadde en kjæreste i flere år som hele tiden skulle ha kontakt med meg (noe jeg ble utrolig sliten av)

Og når jeg da møter en som ikke er slik, så reagerer jeg kanskje med at noe er galt :P vet ikke jeg.

Endret av irislily
Skrevet

haha der røk den anonyme delen gitt! :fnise:

Skrevet

Sånn er min kjæreste også. Helt i starten sendte han massse meldinger og tok ofte kontakt, men sa at han egentlig ikke likte å sende meldinger. Nå etter 6 mnd er det korte meldinger og det skjer ikke så ofte. Han kan overaske med en fin nattamelding innimellom da. Han liker heller snakke i tlf om han ønsker kontakt. Jeg skjønner godt at du blir usikker, men dersom det plager deg over lengre tid ville jeg tatt det opp med han. Uansett om dette er en du vil satse på er det lurt å ikke "mase" for mye på han:) Nyt den tiden dere har sammen og sett pris på de meldingene han sender til deg. Lykke til.

Anonymous poster hash: 30fbc...ed8

Skrevet

Slapp av og ikke tolk alt for mye. Jeg er veldig lik "typen" din når jeg er i forhold. Kan gå dagesvis uten kontakt med dama og det betyr ingenting i forhold til hva jeg mener/føler om henne. Se på hans handlinger, ikke hva han sier/ikke sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...