Gå til innhold

Mor fra Helvete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har desverre kommet borti moren fra helvete. Hennes unge har aldri gjort noe galt, og om noen snakker til barnet hennes så ringer hun og skjeller de ut. Desverre er ungen hennes vokst opp hos henne, og har lært mange triks for å styre verden dit hun vil ha den. Hun regjerer i klassen og i gjengen, og skyr ingen midler for å få det som hun vil. Løgn, baksnakking, smisking og skitne triks er en del av hverdagen.

Det finnes ingenting som kan endre disse menneskene, og jeg holder på å lære mitt barn å sette grenser for seg selv for å overleve.

Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men har behov for å klage litt, og få det ut, vi føler en enorm avmakt. Dette mennesket, denne moren har ødelagt livet til flere, og fortsetter, og ingen ser. Hun får leve videre og ha mange venner og status i samfunnet, mens vi ligger nede for telling. Heldigvis vet vi at vi har gjort det rette, at vi har vårt på det tørre, at vi har fulgt våre egne verdier hele tiden og har opptrådt etterettelig og verdig. Så får hun leve med det hun har gjort. Men det er sårt at sånne mennesker kan dure på.

(Hun er en sånn mamma som blir foreldrekontakt og baker muffins til sammenkomster...)

Anonymous poster hash: 0df5d...06f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skriver i jeg form, men uttaler vi. Er det flere som føler det slik med denne moren, så ta det opp med henne da vel. kanskje hun er helt clueless?
Hadde jeg oppført meg slik at andre fikk avsmak, så hadde jeg satt pris på å høre det.

Å bli foreldrekontakt er da greit, har vært det selv jeg. Baker muffins gjør jeg også, men ikke til foreldremøtene da, det får da være måte på :-)

Anonymous poster hash: 22abd...c28
Skrevet

Maktbehov er vel det hun har. Lager sikkert ett lite helvete for deg hvis kommenterer hennes væremåte ovenfor barna. Hun vil ha underdanige barn som skal tjene henne. Barna tar kanskje ettehvert opp morens hersketeknikker. Minner hun om moren i the kardashians?

Anonymous poster hash: beacc...c96

• Liker 2
Skrevet

Du skriver i jeg form, men uttaler vi. Er det flere som føler det slik med denne moren, så ta det opp med henne da vel. kanskje hun er helt clueless?

Hadde jeg oppført meg slik at andre fikk avsmak, så hadde jeg satt pris på å høre det.

Å bli foreldrekontakt er da greit, har vært det selv jeg. Baker muffins gjør jeg også, men ikke til foreldremøtene da, det får da være måte på :-)

Anonymous poster hash: 22abd...c28

Når jeg skriver i jeg form mener jeg "jeg" og når jeg skriver i "vi" form mener jeg vi, altså jeg og min mann og mine barn...

Det er ingenting i veien med å være foreldrekontakt og bake, men det er vondt når ikke "verden" ser for et menneske hun er, at hun ødelegger andres liv. Og hun får anerkjennelse, mens vi har nok med å berge barnet vårt til ikke å ramle helt sammen.

Det føles urettferdig..

Og du skal vite at hun vet hva jeg mener om henne og det hun har gjort mot oss.

Skrevet

Når jeg skriver i jeg form mener jeg "jeg" og når jeg skriver i "vi" form mener jeg vi, altså jeg og min mann og mine barn...

Det er ingenting i veien med å være foreldrekontakt og bake, men det er vondt når ikke "verden" ser for et menneske hun er, at hun ødelegger andres liv. Og hun får anerkjennelse, mens vi har nok med å berge barnet vårt til ikke å ramle helt sammen.

Det føles urettferdig..

Og du skal vite at hun vet hva jeg mener om henne og det hun har gjort mot oss.

Ja, forresten: Hilsen TS

Skrevet

Maktbehov er vel det hun har. Lager sikkert ett lite helvete for deg hvis kommenterer hennes væremåte ovenfor barna. Hun vil ha underdanige barn som skal tjene henne. Barna tar kanskje ettehvert opp morens hersketeknikker. Minner hun om moren i the kardashians?

Anonymous poster hash: beacc...c96

Maktbehov er ordet ja, det stemmer veldig bra. Min filosofi er at jeg gjør det som er rett for meg, følger mine verdier og det jeg vet er rett for meg og min familie, og så kommer nok verden til å se henne sanne ansikt en vakker dag, uten at jeg trenger å løfte en finger.

Jeg må sjekke ut hun moren i the kardashians...

TS

• 1 måned senere...
Skrevet

Da var jeg kommet såå over den mora. Det hjalp å klage litt her, og få tilbakemeldinger, satte igang noe. Takk folkens :-)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...