Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt en bilstolpose av fleece til babyen og jeg tenker at den også kan brukes ellers som utedress så lenge babyen ikke skal være mye ut, bare bæres inn og ut. Vi har selvsagt kjøpt en egen vognpose i dun.

Trenger vi en ekstra utedress trur dere? De har så mange nusselige rundt omkring, sånne bamsedresser ol. Men jeg vil ikke kjøpe om vi ikke trenger.

Anonymous poster hash: 16519...e2e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ulldress er supert.

Skrevet

Ulldress er supert.

Ull ja, det tenkte jeg på tidligere men har glemt :P Bruker du det alene på barnet eller inni andre dresser?

Skrevet

Du trenger ikke utedress enda, om du har dunpose. De er ganske varme. Men om vinteren kan du trenge en utedress i vogna.

Jg har to stk, men har ikke vognpose. Så bruker dress istedet.

Anonymous poster hash: 486bd...a51

Skrevet

Du trenger ikke utedress enda, om du har dunpose. De er ganske varme. Men om vinteren kan du trenge en utedress i vogna.

Jg har to stk, men har ikke vognpose. Så bruker dress istedet.

Utedress i dunposen i vogna? Andre har sagt til meg at det holder med ullkær i dunposen. Jeg har ikke født ennå men har få uker igjen til termin så blir en vinterbaby :)

Gjest Magdalene
Skrevet

OM det er snakk om en liten baby her, så vil jeg si utedres er helt bortkastet.

En heldress i ull, er gull, og ble brukt mye av vår lille oktoberbaby.

• Liker 1
Skrevet

Utedress i dunposen i vogna? Andre har sagt til meg at det holder med ullkær i dunposen. Jeg har ikke født ennå men har få uker igjen til termin så blir en vinterbaby :)Anonymous poster hash: 16519...e2e

Det er ikke alle babyer som tåler ull.

Men ull er kjekt, for mange :) men ja, utedress i posen. Det går det også ;) man må nesten prøve seg frem. Noen tåler ikke ull, andre elsker ull, andre blir for varme, andre blir for kalde.

Min er en varm unge, så spent på hvor mye vi trenger å kle på.

Skrevet

Vi arvet en utedress, men den ble aldri brukt. Hadde nok med ulldress (tykk) og så alternerte vi med strikkejakke og tykk ullbukse når ulldressen var i vask.

Var først når babyen vår var stor nok til å sitte på akebrettet og slikt (vinteren da hun var litt over et år) at en vinterdress var nødvendig.

Anonymous poster hash: 67c7c...d37
Skrevet

OM det er snakk om en liten baby her, så vil jeg si utedres er helt bortkastet.

En heldress i ull, er gull, og ble brukt mye av vår lille oktoberbaby.

Jo jeg tenker og at utedress kanskje er bortkastet, derfor jeg spør :)

Når det gjelder heldresser så syns jeg at størrelse er litt vanskelig, for babyer vokser fort, men vet at ull er litt tøyelig.

Det er ikke alle babyer som tåler ull.

Men ull er kjekt, for mange :) men ja, utedress i posen. Det går det også ;) man må nesten prøve seg frem. Noen tåler ikke ull, andre elsker ull, andre blir for varme, andre blir for kalde.

Min er en varm unge, så spent på hvor mye vi trenger å kle på.

Vet at ikke alle tåler ull, men har kjøpt litt ullklær for det. Selv var jeg veldig varm som baby og barn.

Skrevet

Vi arvet en utedress, men den ble aldri brukt. Hadde nok med ulldress (tykk) og så alternerte vi med strikkejakke og tykk ullbukse når ulldressen var i vask.

Var først når babyen vår var stor nok til å sitte på akebrettet og slikt (vinteren da hun var litt over et år) at en vinterdress var nødvendig.

Anonymous poster hash: 67c7c...d37

Joda det blir neppe før neste vinter at vi trenger en ordentlig vinterdress, skal ikke leke ute i snøen med en nyfødt :)

Skrevet

Jo jeg tenker og at utedress kanskje er bortkastet, derfor jeg spør :) Når det gjelder heldresser så syns jeg at størrelse er litt vanskelig, for babyer vokser fort, men vet at ull er litt tøyelig. Vet at ikke alle tåler ull, men har kjøpt litt ullklær for det. Selv var jeg veldig varm som baby og barn. Anonymous poster hash: 16519...e2e

Man må jo prøve det ;)

Skrevet

Ull ja, det tenkte jeg på tidligere men har glemt :P Bruker du det alene på barnet eller inni andre dresser? Anonymous poster hash: 16519...e2e

Over ullbody og strømpebukse. Men jeg har lammeskinnspose så trenger ikke noe mer nedi der, de er kjempevarme. Venninna mi hadde en voksipose i fjor og hun hadde ulldress over body og strømpebukse. Ikke gå utifrå at baby ikke tåler ull, de aller fleste tåler :-)

Skrevet

Jeg har også en softshell dress til min. Han liker ikke vogna når han er våken så bæres mye. Da er det greit med noe som stopper litt vind.

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg har ullfleece-dress fra Nøstebarn. Bruker den over ullundertøyet når det er kaldt, ellers bruker jeg strikkeklær. Oppi dunposen. Om jeg bærer har hun Stonz på og bæreomslag oppå. Vinterdress får hun til neste vinter.

Skrevet

Det var ikke en ordentlig vinterdress jeg tenkte på da :) Fleece eller noe sånt tenkte jeg på.

Skrevet

Ull er gull! Og de fleste tåler det vel utenpå body og strømpebukse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...