AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Hei 😊 Trenger hjelp til å finne gode men helst litt rimelige sminkeprodukter; - Jeg har en kald men litt rødlig hudtone, finnes det en god foundation som dekker dette? - Et produkt som dekker blå ringer under øyne - gode øyenskygger (helst med lite glitter) som passer lyseblå øyne - et produkt til skyggelegging under kinnben, i panne osv. - Trenger lipgloss eller liknende til litt tørre lipper Anonymous poster hash: 37808...9fc
irislily Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Hei Trenger hjelp til å finne gode men helst litt rimelige sminkeprodukter; - Jeg har en kald men litt rødlig hudtone, finnes det en god foundation som dekker dette? - Et produkt som dekker blå ringer under øyne - gode øyenskygger (helst med lite glitter) som passer lyseblå øyne - et produkt til skyggelegging under kinnben, i panne osv. - Trenger lipgloss eller liknende til litt tørre lipperAnonymous poster hash: 37808...9fc Nå er jeg mellomblond med varm hudtone, men søsteren min er som du beskriver (mørkblond og kald hudtone) , og dette er litt av det hun bruker: Foundation hun bruker som oftest I.d minerals, i fair/fairy light ( kommer jo ann på hvor brun du er og da, men dette er en kald tone) Om du har røde områder kan du bruke en grønn primer under foundation/pudderet. finnes rimeligere alternativer, og litt dyrere som f.eks clinique og smashbox. Om du syntes ID minerals er litt over budsjett så finnes det alternativer, hør med de ansatte der du handler Too faced har en concealer i både kalde og varme toner, som dekker godt blå ringer!, jeg husker ikke hva den heter, men tror ikke den er så dyr heller. Benefit har en palett med "nude eyeshadows" som er til blå øyne. Paletten har kalde toner både med og uten glitter i. de ser veldig naturlige ut om en påfører svakt og Ellers så kan du jo kjøpe sånn 99 øyenskygger i en palett til 100.- tror jeg det var. Jeg er storfornøyd med deg hvertfall. Skyggelegging kan du bruke Benefit bahamas solpudder uten skimmer, den finnes i varm og kald tone, selv bruker jeg den. Men du kan også bare bruke et solpudder uten glitter og skimmer i. Vet jeg sikkert ikke hjalp deg så mye, men prøvde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå