Blåball Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Har lest litt om dette med regntrekk på vogna. Jeg har et uten lufteluke på, men er det greit å bruke det om jeg åpner lufteluka på kalesjen? Snuppa er bare 7 uker så har ikke vært ute i regnvær og blei brått usikker. Må ut en liten tur i dag, ca 10-15 minutter hver vei. Kan jeg bruke det?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Hva mener du? Har den ikke åpning foran? Det må være minst en åpning. Trenger ikke være to.Anonymous poster hash: b62b5...6d1
Blåball Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2013 Det er ingen åpning på regntrekket, men det er lufteluke på kalesjen. Er så redd for at lufta blir for tett. Har heldigvis slutta å regne så trenger den ikke i dag
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Blir det som å træ en tett plastpose over? Det er vel åpning så du kan ta ungen ut og inn? Er det det, går det bra. Anonymous poster hash: b62b5...6d1
Tordensky Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har en til Quinni Buzz sportsvogn og den har ingen åpning foran. Den er jo åpen bak, så man får trædd den på vognen, men ingen lufting... Kan jo la være å dra det helt på/la det bli igjen en glippe, men det er litt vanskelig. Syns det blir fryktelig tett inni der, så vi bruker rett og slett ikke den vognen når det regner, da tar vi Simo'en i steden. Utrolig teit å lage slike regntrekk syns nå jeg! Hvis du åpner luken i kalesjen så går det nok greit på så kort tur, men ville sjekket om det ble klamt inni der med jevne mellomrom...jeg syns det er ekkelt med sånne trekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå