Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt galskap å ta kontakt med en tidligere klassekamerat som du ikke har hatt kontakt med på cirka 3 år) og spørre han ut via facebook?

Jeg har akkurat tatt kontakt med denne gutten, og jeg har så utrolig lyst å få en date med ham, men jeg er redd det virker litt stalker'ish å plutselig ta kontakt og be han med ut etter alle disse årene.

Så langt har vi bare småprata litt, men jeg er redd for at hvis jeg rett og slett spør ham på middag, så vil han si nei.

Det er vel alltid en sjanse for det, men da vet jeg det i alle fall, og da blir det kanskje litt lettere å glemme ham?

Redd for å dumme meg ut her altså, men "the wheels are already in motion".

Tanker / tips?

Anonymous poster hash: 0690d...4d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Just do it! Hva taper du på det? INGENTING! Det er jo bare på facebook uansett, så han ser jo ikke din reaksjon hvis han sier nei, dessuten er det vel en stund siden dere har sett hverandre? Da kan du fint takle et nei :)

• Liker 2
Skrevet

Er du dum hvis alle menn i verden ikke er interessert i deg?

Er du en taper hvis alle menn ikke vil ha deg?

NEI!

Det er bare nok en mann som ikke passet sammen med deg rett og slett, så hopp ut i det! Å bli avvist er ingen krise. Vil han ikke, så var han ikke noe for deg.

Jeg syns faktisk at det høres veldig naturlig ut å prate litt på facebook og så si noe med "Du, det er så koselig å høre fra deg igjen,du har vel ikke lyst til å finne på noe en dag?"

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville personlig bare deltatt i samtale og se hvordan det gikk. Han kjenner deg jo allerede, så om han er interessert foreslår han antakeligvis noe.

Anonymous poster hash: f08e6...9d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...