Gjest Funky Punk Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Skal prate med huseier, bare så det er sagt. Jeg vil bare helst vente til neste gang han er her selv for han blir bare så sur om jeg ringer og forstyrrer han med alle problemer (et gammelt hus som ikke er særlig vedlikeholdt, og en huseier som ikke kunne brydd seg mindre). Dusjet i dag,og når jeg var ferdig så begynte det plutselig å bråke skikkelig. Det dundret og skramlet og det hørtes ut som at det var rørene. Noen som vet hva dette kan komme av, og om det virkelig haster såpass at jeg må bite i det sure eplet og ringe min gretne huseier? Endret 10. oktober 2013 av Funky Punk
Minya Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Kan nesten høres ut som om ett eller flere av vannrørene har løsnet fra festet i veggen ett eller annet sted. Har du prøvd å sette på dusjen og lyttet etter hvor lyden kommer fra?
Gjest Funky Punk Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Prøvde, men da kom det ingen lyd. Skal prøve igjen senere og se om jeg får den samme lyden
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Skal prate med huseier, bare så det er sagt. Jeg vil bare helst vente til neste gang han er her selv for han blir bare så sur om jeg ringer og forstyrrer han med alle problemer (et gammelt hus som ikke er særlig vedlikeholdt, og en huseier som ikke kunne brydd seg mindre). Dusjet i dag,og når jeg var ferdig så begynte det plutselig å bråke skikkelig. Det dundret og skramlet og det hørtes ut som at det var rørene. Noen som vet hva dette kan komme av, og om det virkelig haster såpass at jeg må bite i det sure eplet og ringe min gretne huseier? Det kan være luft i rørene. Det kan høres ut som rørene nesten løsner og faller av. Kan komme av feks en lekasje på det kommunale nettet. Om det går vekk og ikke kommer igjen så er det sannsynligvis noe slikt. Du kan ringe kommunen og høre om de har arbeid i nærheten, så slipper du gå og lure. Anonymous poster hash: 5a131...eb9
Gjest Funky Punk Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg vet at de driver og graver nedi gata her. De begynner vel å nærme seg å bli ferdige med det nå tror jeg. Da drøyer jeg med å ringe huseieren om det ikke bråker mer fremover
Minya Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Ja, luft i rørene høres ut som en plausibel årsak når de driver og graver nedi veien. Og det høres virkelig ut som om huset holder på å ramle ned om det er mye luft i dem. Se det an i løpet av de neste to dagene, roer det seg er det sannsynligvis noe rørarbeide du ikke har fått informasjon om (ganske vanlig, særlig om du bor i Oslo... -.-), roer det seg ikke, kan du ta kontakt med eieren og høre om han kan komme og se på det.
Gjest Funky Punk Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 Puster lettet ut. Ja det hørtes virkelig ut som et troll i veggen som prøvde å rive huset for å komme seg ut Skrudde på dusjen for litt siden, lot det stå å renne litt før jeg gikk og skrudde den av. Da bråkte det igjen, men ikke like mye som da jeg dusjet. Skal sjekke igjen i kveld også
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg vet at de driver og graver nedi gata her. De begynner vel å nærme seg å bli ferdige med det nå tror jeg. Da drøyer jeg med å ringe huseieren om det ikke bråker mer fremover Om de stadig graver så kan problemet komme og gå til de er ferdige. Helt normalt. Anonymous poster hash: 5a131...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå