AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 I natt hadde jeg igjen en drømm der jeg var hos eksen og han var stygg med meg. Så måtte jeg slå opp med han på nytt og flytte tingene mine tilbake til min nåværende samboer som er verdens snilleste. Jeg drømmer det kanskje fordi jeg frykter å havne tilbake til det livet jeg levde med eksen. Men det som gjør drømmen enda sterkere er at når jeg og eksen er sammen i drømmen så savner jeg min nåværende samboer så sterkt at jeg tvinger meg selv til å våkne. Da får jeg ekstra hat følelse over eksen og elsker samboeren enda mer og er så glad det bare var en drøm. Men jeg har drømt det utrolig mange ganger i løpet av det første året etter at det ble slutt. Og innemellom er jeg fremdeles redd for at fortiden vil ta meg igjen og ødelegge mer. Noen flere som har opplevd at de drømmer om noe fra fortiden de helst vil glemme? Jeg blir så lei meg når jeg våkner.Anonymous poster hash: c22a1...76b
Gjest Lino Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Var eksen stygg mot deg i virkeligheten da du var sammen med han?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Ja det var han. Vi var sammen i 6 år men han ble sånn etter eg har vært utro mot han. Så levdte to år i faenskap.Anonymous poster hash: c22a1...76b
I Grosny Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Kanskje problemet er at du for sterkt vil glemme fortiden. Jeg tror det er lettere å glemme den hvis du ikke så sterkt ønsker det, men heller gir litt blaffen, og koser deg med hverdagen. 4
Red-Ruby Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Kjempe godt svar fra I Grosny! Jeg er helt enig, prøv å legge det bak deg. Av og til har jeg også dumme drømmer,men de påvirker ikke dagen min fordi de ikke betyr noe for meg lengre.
ABC4- Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg tror faktisk at det handler mer om deg selv enn om eksen din. Det kan være at du, i din underbevissthet, blir sendt tilbake til den tiden fordi det er noe uoppgjort fra da. Ikke med eksen din nødvendigvis, men med deg selv og det du gjorde. Samvittigheten din samhandler med underbevisstheten og lar deg ikke slappe av. Eksen din ble slem mot deg etter at du var slem mot han - så du drømmer egentlig om at du var slem. Har du tilgitt deg selv for utroskapen? Har du bearbeidet det? Er det noe fra tiden med eksen din du ikke har vært ærlig mot deg selv om? Kanskje var du utro 2 ganger, men innrømte bare 1? Bare et eksempel... Savnet du får etter nåværende samboer i drømmen er kanskje et behov for å våkne til virkeligheten så du slipper å deale med det du har gjort? Igjen, jeg tror at personene i drømmen er mindre viktig. Eksen betyr ikke eksen som person, men det du gjorde på den tiden. Nåværende samboer i drømmen er ikke en bekreftelse for at du elsker samboeren din, men at du vil våkne i nåtiden hvor du faktisk ikke er utro. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 Er det noe fra tiden med eksen din du ikke har vært ærlig mot deg selv om? Kanskje var du utro 2 ganger, men innrømte bare 1? Bare et eksempel... Savnet du får etter nåværende samboer i drømmen er kanskje et behov for å våkne til virkeligheten så du slipper å deale med det du har gjort? Igjen, jeg tror at personene i drømmen er mindre viktig. Eksen betyr ikke eksen som person, men det du gjorde på den tiden. Nåværende samboer i drømmen er ikke en bekreftelse for at du elsker samboeren din, men at du vil våkne i nåtiden hvor du faktisk ikke er utro. Viktig poeng. Prøver å vike unna å ta ansvar for handlingene dine, kanskje. Vil heller flykte til noen du kan idealisere, mens du devaluerer eksen. Så tror du det skal fjerne sannheten, men slik funker heldigvis ikke hodet ditt. Uenig i en ting. Eksen kan godt bety eksen som person. Underbevisstheten din vet du har gjort han urett med først å være utro og så hate han fordi han fikk en normal reaksjon på det. Anonymous poster hash: 764e5...4be
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Hei. TS her. Tusen takk for kjempe fine og fornuftige svar. Ja dere har kanskje rett. I tiden etter utroskapen har både meg og eksen snakket veldig mye sammen om det og vi prøvde å bearbeide dette sammen. Jeg fant ut at jeg hadde rett og slett ikke følelser for han lenger pga det jeg har gjort (grunnen til at jeg gjorde det) og spesielt ikke i tid etter dette. Han ble ekkel. Han drakk og voldtok meg i fylla men har aldri slått meg, bare truet med å gjøre det. Nå i ettertid har meg og han snakket sammen om dette etter at vi begge ble singel, og både jeg og han har tilgitt hverandre og vi har ikke noe uoppgjort. Jeg har vært utro 6 ganger med samme personen. Og det vet han. Jeg fortalt alt. Selvfølgelig var det råttent gjort, det ser jeg jo etter noen år. Man blir voksen en dag og innser hvor dum man har vært. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg gjort det slutt med han før alt dette skjedde. Men på en annen måte har jeg lært noe av dette og kommer selvfølgelig aldri til å gjøre det samme igjen!!! Anonymous poster hash: c22a1...76b
Adhara Skrevet 11. oktober 2013 #9 Skrevet 11. oktober 2013 Tråden er ryddet for hets og svar til dette. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå