Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #1 Del Skrevet 1. mai 2004 Er det noen her som har fått fjernet en oljetank fra hagen og som kan fortelle meg sånn cirka hvor mye det beløp seg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 1. mai 2004 #2 Del Skrevet 1. mai 2004 Her er det byttet oljetank og det er jo noe helt annet - prismessig. Men det er stort sett gravingen som koster. Ca. 30.000k ble det betalt her. Da vi fikk lagt nye rør til kloakken hadde vi gravemaskin i 2 dager og menn i 3 dager. Gravemaskina kosta 25.000,- og mennene mellom 5.000,- og 10.000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #3 Del Skrevet 1. mai 2004 Hva med den gamle tanken - hvor "kastet" dere den og hvor mye kostet det? Ser for meg uhorvelige utgifter ifbm. deponering av spesialavfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermann Skrevet 1. mai 2004 #4 Del Skrevet 1. mai 2004 Min far fikk en lokal bonde til å ta opp tanken med en "traktor graver" så fikk bonden tanken. Han ville bruke tanken selv på gården til å ha diesel på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermann Skrevet 1. mai 2004 #5 Del Skrevet 1. mai 2004 PS Tror ikke han betalte noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 1. mai 2004 #6 Del Skrevet 1. mai 2004 Tanken skal behandles på forsvarlig måte! Dette er helt spesielle papirer som skal fylles ut og leveres til kommunen. Dette er ikke en barebare-jobb på grunn av lekkasjefaren... Slik det er her, får man brev etter 30 år med beskjed om å bytte/fjerne tanken innen den har ligget i jorda i 35 år. Gjør man ikke det kommer kommunen og gjør jobben på eiers regning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå