Gå til innhold

Hvor finner jeg en kjole som dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluts R Us?

Anonymous poster hash: 8c2a5...9d6
Skrevet

Sluts R Us?

Anonymous poster hash: 8c2a5...9d6

Det var vel ikke noe slutty over den! Cardinal rule: Lårkort eller utringet, men aldri begge.

TS, jeg syns den var kjempefin, men vet desverre ikke hvor du får tak i en. Men si ifra da, for fikk lyst på en selv! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Barnearbeid, fysj hold deg unna!

Skrevet

Jeg kjøpte min på Bikbok, nesten helt lik! Ganske sikker på den enda henger i butikken ;)

Skrevet

Takk for svar!

Fant disse to på bikboks nettside:

http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Dresses/L-Dress/DK-Avy/p/7141428-990-Black

http://bikbok.com/no/Categories/Collection/Dresses/L-Dress/DK-Bat/p/7141529-990-Black

om andre var interesserte. Uheldigvis ingen igjen i xs der heller (aaargh), så får ta meg turen på kjøpesenteret i morgen ;)

Anonymous poster hash: ef0dc...488
Skrevet

Vet ikke om de tar bestilling over nett, men er noen store fabrikker i Asia med en haug av disse kjolene. Barna som lager dem snakker dog ikke engelsk, så vet ikke hvor lett det blir å få bestilt.

Anonymous poster hash: f79c9...e86
  • Liker 2
Skrevet

^ Artig... Fant ikke på BikBok i dag :(

Skrevet

^ Artig... Fant ikke på BikBok i dag :(

Sjekk på nelly eller noe, de har sikkert tilsvarende :)

Skrevet

Vet ikke om de tar bestilling over nett, men er noen store fabrikker i Asia med en haug av disse kjolene. Barna som lager dem snakker dog ikke engelsk, så vet ikke hvor lett det blir å få bestilt. Anonymous poster hash: f79c9...e86

Bare lurer....hvor kjøper du klær? og hvilken mobil bruker du?? Er du sikker på at det DU bruker blir laget av folk som får høye lønninger, pensjon ,god HMS på arbeidsplassen....

ikke det at barnearbeid er bra..men syns din kommentar var litt sleivete..

Anonymous poster hash: ca0af...7ad

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...