Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er 25 år gammel. Har prøvd å bli gravid. Prøvd så godt vi kunne i litt over 1 år nå. Men jeg har aldri klart å bli gravid. Så tenkte å dra til legen. Har time hos fastlegen min idag. Hva skal jeg spørre fastlegen? Er der noe spesielt jeg burde snakke om? Eller hva er det legen kommer til å spørre /gjøre?

Ayesh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be om å få henvisning til gynokolog sånn at du kan ta ultralyd for å se at alt står bra til. Jeg ville også tatt blodprøver får å se om jeg har eggløsning, høyt/lavt stoffskifte og andre ting som kan være årsaken :)

Anonymous poster hash: b907b...f3b

• Liker 1
Skrevet

Be om å få henvisning til gynokolog sånn at du kan ta ultralyd for å se at alt står bra til. Jeg ville også tatt blodprøver får å se om jeg har eggløsning, høyt/lavt stoffskifte og andre ting som kan være årsaken :)

Anonymous poster hash: b907b...f3b

Tusen takk for svaret da vet jeg hva Jeg skal snakke om med legen idag :)

Skrevet

Du ber om henvisning til gynekolog. Hør om legen også kan henvise mannen til sædprøve, eventuelt bør han kontakte sin fastlege for denne henvisningen.

• Liker 1
Skrevet

Du ber om henvisning til gynekolog. Hør om legen også kan henvise mannen til sædprøve, eventuelt bør han kontakte sin fastlege for denne henvisningen.

Takk Athene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...