Ayesh Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Hei Jeg er 25 år gammel. Har prøvd å bli gravid. Prøvd så godt vi kunne i litt over 1 år nå. Men jeg har aldri klart å bli gravid. Så tenkte å dra til legen. Har time hos fastlegen min idag. Hva skal jeg spørre fastlegen? Er der noe spesielt jeg burde snakke om? Eller hva er det legen kommer til å spørre /gjøre? Ayesh
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Be om å få henvisning til gynokolog sånn at du kan ta ultralyd for å se at alt står bra til. Jeg ville også tatt blodprøver får å se om jeg har eggløsning, høyt/lavt stoffskifte og andre ting som kan være årsaken Anonymous poster hash: b907b...f3b 1
Ayesh Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2013 Be om å få henvisning til gynokolog sånn at du kan ta ultralyd for å se at alt står bra til. Jeg ville også tatt blodprøver får å se om jeg har eggløsning, høyt/lavt stoffskifte og andre ting som kan være årsaken Anonymous poster hash: b907b...f3b Tusen takk for svaret da vet jeg hva Jeg skal snakke om med legen idag
Athene Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Du ber om henvisning til gynekolog. Hør om legen også kan henvise mannen til sædprøve, eventuelt bør han kontakte sin fastlege for denne henvisningen. 1
Ayesh Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2013 Du ber om henvisning til gynekolog. Hør om legen også kan henvise mannen til sædprøve, eventuelt bør han kontakte sin fastlege for denne henvisningen. Takk Athene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå