Gå til innhold

Hvordan fylle i øyenbryn når øyebrynshårene er helt svarte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan jo ikke bruke brunt, det blir jo helt feil. Bruker jeg svart blir det altfor mye og ser bare helt latterlig ut.

Jeg sliter med dette for jeg er ikke fornøyd med bryna mine i hele tatt, de er ugjevne innerst og har ikke noe fin bue. Men jeg kan på en måte ikke bare tegne med litt svart her og der. Det blir jo helt fælt..

Tips?

Anonymous poster hash: 470c9...1e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en kald brun siden jeg er naturlig blond og det ser høvelig greit ut altså! Tidligere har jeg brukt koksgrå med greit resultat faktisk. Et alternativ å vurdere er å fylle inn brynet med øyenbrynstatovering.

Anonymous poster hash: 49b9e...9c2
Skrevet

Bruker du blyant? Er mye bedre å bruke øyenskygge eller egen skygge for øyenbryn og fylle inn med børste. Da blir det jevnt og fint med litt øvelse.

Anonymous poster hash: 135dd...bfb
Gjest BabyBlue
Skrevet

Har en skrå brynskost/eyelinerkost og bruker brynpudderet fra the body shop i den mørkeste fargen. Den ene delen er svart, den andre er i en kald, mørkebrun farge som er helt perfekt og som sitter hele dagen. Jeg har svarte øyenbryn, med brunt hår og er ganske blek, og man burde egentlig aldri tegne opp brynene i svart da det kan se ganske hardt ut...

Skrevet

Har det samme problemet. Endte med å kjøpe en grå/brun blyant fra lancome som jeg må bli litt flinkere til å bruke, men som er fin i fargen ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...