heeihallo Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 hei, jeg lurer på en ting angående slitte tupper. Jeg ikke så veldig slitte tupper. men, har et problem med at det er litt slitt overalt. det har tidligere vært oppklipt(veldig lite nå). så det er lag oppover håret som er litt slitt hele veien. Jeg er veldig opptatt av at håret skal være friskt og det plager meg å gå rundt med splittede tupper rundt hele håret. Er det smart å klippe bort halve håret og la det vokse ut igjen derfra, eller burde jeg heller klippe litt og litt? jeg vil også veldig gjerne ha langt hår og har spart til det lenge og vil jo egentlig ikke klippe i det heletatt...... om noen vet om noen gode produkter så gjerne link til dem!!
Millimani Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Spør en frisør. Gå inn i en frisørsalong, bestill deg en time, og hør frisørens anbefalinger. Dersom du klipper (for) sjelden vil håret naturlig nok bli slitt, - og da blir det "aldri" langt. Så selv om du evt velger å klippe bort halvparten av håret så bør du ta tuppene fra tid til annen for at håret skal se mest mulig friskt ut.
heeihallo Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 11. oktober 2013 Bruker du proteinkur? Nei, men har du en å anbefale?
heeihallo Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2013 Spør en frisør. Gå inn i en frisørsalong, bestill deg en time, og hør frisørens anbefalinger. Dersom du klipper (for) sjelden vil håret naturlig nok bli slitt, - og da blir det "aldri" langt. Så selv om du evt velger å klippe bort halvparten av håret så bør du ta tuppene fra tid til annen for at håret skal se mest mulig friskt ut. Kan vel ikke si at jeg klipper det så ofte...:/ Da blir det nok snart en tur til frisøren igjen:((
Lea2 Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 En eggeplomme, like mye olivenolje som plomme og en liten dæsj honning. Varm i microen til den var fått kroppstemperatur (15-20 sek). Ta hele greia i håret og pakk inn i hette eller en pose. Vent en god stund (minst 30 min). Vask håret på vanlig måte... et par ganger for å få ut alt. Gjenta et gang i uka. Kanskje håret ikke er slitt men skadet? Jeg har et parti som ser slitt ut etter et impulsivt møte med hjemme-striping. Men egg-olje-honning hjelper en del. 1
addict Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg og har litt slitt og brusete hår. Fikk anbefalt Joico proteinkur og fuktighets shampoo og balsam fra frisøren. Synes håret mitt ser mye friskere ut nå, til tross for at jeg bruker en ganske sterk blåshampoo noen ganger i uka. Den proteinkuren til Joico har vunnet en del frisørpriser osv, og skal vøre en av de beste men viktig å bruke en god fuktighetsbalsam etterpå, for å lukke skjellagene.. Hvis ikke virker håret tørt og brusete etter proteinkuren 1
heeihallo Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2013 En eggeplomme, like mye olivenolje som plomme og en liten dæsj honning. Varm i microen til den var fått kroppstemperatur (15-20 sek). Ta hele greia i håret og pakk inn i hette eller en pose. Vent en god stund (minst 30 min). Vask håret på vanlig måte... et par ganger for å få ut alt. Gjenta et gang i uka. Kanskje håret ikke er slitt men skadet? Jeg har et parti som ser slitt ut etter et impulsivt møte med hjemme-striping. Men egg-olje-honning hjelper en del. Tusen takk for tipset! Da prøver jeg det og håper det hjelper:)
addict Skrevet 11. oktober 2013 #9 Skrevet 11. oktober 2013 Gud. Orddeling. Skriver litt for mye engelsk for tida 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå