AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg er aldri sulten om morgenen, og derfor er det ikke sjelden at jeg ikke klarer å spise før i 4-5 tiden om kvelden når jeg har fri. Og derfor spiser jeg heller en del om kvelden. Jeg er veeldig slank, så problem med vektoppgang av å spise om kvelden er ikke noe problem for meg, da det har vært sånn som dette en stund. Og om jeg ikke spiser før jeg legger meg blir jeg veldig kvalm om morgenen også. Er det veldig usunt eller farlig å spise om kvelden annet enn vektoppgang? Det er ikke sånn at jeg spiser mye etter middag altså.. I dag f.eks har jeg spist kjøttkaker til middag, og så for noen timer siden spiste jeg en brødskive med makrell i tomat, og nå blir det et eller to knekkebrød med makrell i tomat før jeg legger meg. Anonymous poster hash: df20a...095
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Nei det er ikke usu t. Kroppen kan ikke klokka, så det er bare bra at du spiser etter sultfølelsen istedet.Anonymous poster hash: 217be...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Det er ikke rart du er veeeldig slank hvis du spiser så lite. Det er ikke normalt å ha første måltid kl. 17, så fremt man ikke jobber natt og spiser mer resten av dagen etc. Anonymous poster hash: 8448d...cfc
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Det er ikke rart du er veeeldig slank hvis du spiser så lite. Det er ikke normalt å ha første måltid kl. 17, så fremt man ikke jobber natt og spiser mer resten av dagen etc. Anonymous poster hash: 8448d...cfc Jeg har alltid spist så lite og har en normal BMI og alt er fint og flott på blodprøver. Kroppen min ser også veldig sunn ut og ikke mager i det hele tatt. Det er jo forskjell på å være slank og å være tynn Legen sier det han og. Så lenge kroppen min er så sunn og frisk som den er, så er det ingen verdens ting å bekymre seg over. Jeg er bare sånn. Men det er ikke et spørsmål om hva som er normalt eller ikke. For min del er det normalt, for jeg blir dårlig om jeg skal tvinge i meg mat. Jeg gjorde det i sommer sånn at jeg nesten kastet opp av det og det gjorde at jeg mistet helt matlysten i noen uker og måtte kjøpe sånne drikker på apoteket for å få i meg noe i det hele tatt. Når jeg ikke har fri, så spiser jeg første måltid klokken halv 12. Så når legen sier at jeg er sunn og frisk og at jeg ikke har gått ned i vekt (for jo, jeg har faktisk både fett og muskler jeg også som kroppen hadde tæret på om den ikke fikk i seg nok) så er det ingenting å bekymre seg for. Det jeg lurer på er om det er dumt å spise før man skal sove eller ikke Anonymous poster hash: df20a...095
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Nei det er ikke usu t. Kroppen kan ikke klokka, så det er bare bra at du spiser etter sultfølelsen istedet.Anonymous poster hash: 217be...3a3 Okei, takk skal du ha -TS Anonymous poster hash: df20a...095
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Det er helt ok å spise første måltid sent på dagen. Les litt om periodisk faste, så skal du se det er mange andre som spiser på den måten også. Inkludert meg selv. Og det funker som bare det! Anonymous poster hash: d334f...21d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 Det er helt ok å spise første måltid sent på dagen. Les litt om periodisk faste, så skal du se det er mange andre som spiser på den måten også. Inkludert meg selv. Og det funker som bare det! Anonymous poster hash: d334f...21d Takk -TS Anonymous poster hash: df20a...095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå