Version 2.0 Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Hvilke serier eller filmer synes du er skikkelig morsomme? Jeg har store problemer med å finne noe som jeg finner morsomt, og tro meg, jeg trenger virkelig å le! Ler aldri og savner det veldig, veldig mye. Trenger anbefalinger! Gjerne sleng med trailere, klipp osv. Ting/personer jeg tidligere har syntes var litt morsomme er House, Awkward, Lucky Louie, Friends, How I met Your Mother, Hangover, Iron Man, Due Date, Helt Perfekt, Klovn, MadTV, Jim Jeffries, Jason Segel, Robert Downey Jr, Zach Galifianakis. I need some help!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Du trenger nok en liten dose Ylvis eller Brille! Anonymous poster hash: 6f4cd...6d4
Lutetium 71 Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Hvilke serier eller filmer synes du er skikkelig morsomme? Jeg har store problemer med å finne noe som jeg finner morsomt, og tro meg, jeg trenger virkelig å le! Ler aldri og savner det veldig, veldig mye. Trenger anbefalinger! Gjerne sleng med trailere, klipp osv. Ting/personer jeg tidligere har syntes var litt morsomme er House, Awkward, Lucky Louie, Friends, How I met Your Mother, Hangover, Iron Man, Due Date, Helt Perfekt, Klovn, MadTV, Jim Jeffries, Jason Segel, Robert Downey Jr, Zach Galifianakis. I need some help! Om du ikke er heelt allergisk til britisk humor, prøv Black Books. Den er også såpass full av slapstick og generell galskap at den bør vel fenge omtrent alle uansett preferanser. (Vel uansett, prøv den, damniit) 1
Version 2.0 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2013 Om du ikke er heelt allergisk til britisk humor, prøv Black Books. Den er også såpass full av slapstick og generell galskap at den bør vel fenge omtrent alle uansett preferanser. (Vel uansett, prøv den, damniit) Jeg elsker britisk humor! Som regel den beste! :D Takk for tips. Skal sjekke ut umiddelbart!
Version 2.0 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2013 Du trenger nok en liten dose Ylvis eller Brille! Anonymous poster hash: 6f4cd...6d4 Ja, Ylvis er kult. Men jeg ser ikke tv, og gidder ikke kjøpe nett-tv hos TvNorge.
Version 2.0 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2013 Modern Family. Sett. Til tider litt morsom, men jeg trenger noe morsommere.
Lila Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Anbefaler Orange is the New Black! Kjempemorsomt. Du kan se det på Netflix
isbjørnungen Skrevet 10. oktober 2013 #9 Skrevet 10. oktober 2013 Chuck - ikke hysterisk morsomt hele tiden, og første episode er ganskje kjedelig, men det tar seg virkelig opp
Version 2.0 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2013 Anbefaler Orange is the New Black! Kjempemorsomt. Du kan se det på Netflix Sett. Gleder meg til sesong 2!
Version 2.0 Skrevet 10. oktober 2013 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2013 Chuck - ikke hysterisk morsomt hele tiden, og første episode er ganskje kjedelig, men det tar seg virkelig opp Den er litt morsom ja. Tror jeg har sett sesong 1. Er det mange sesonger totalt? Og Dexter er kanskje litt morsom? Har faktisk ikke sett mer enn 2-3 episoder av sesong 1!! :O
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #12 Skrevet 10. oktober 2013 The middle The big bang theory Freinds (det har du sikkert sett) Two and a half men Little britian (britisk seff)Anonymous poster hash: 349c0...9ec
Lila Skrevet 10. oktober 2013 #13 Skrevet 10. oktober 2013 Den er litt morsom ja. Tror jeg har sett sesong 1. Er det mange sesonger totalt? Og Dexter er kanskje litt morsom? Har faktisk ikke sett mer enn 2-3 episoder av sesong 1!! :O Det har bare kommet en sesong, neste kommer ikke før 2014 dessverre. Dexter er utrooolig bra Helt fantastisk serie. Ikke så utrolig morsomt, men det har sine gullkorn innimellom. Anbefales!
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Happy Endings! Ble ikke revet med før 3. episode, men herregud som jeg lo alle de resterende episodene. 2 sesonger, min favorittserie blant komedier. Synes den er intelligent, tørr, sær, absurd...og knallflinke skuespillere. Tror sannelig jeg skal se alle episodene èn gang til...
hilli Skrevet 14. oktober 2013 #15 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg ler godt av Solsidan i hvert fall. Californicaiton er også morsomt Begge er på Netflix.
Gjest Runforit Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 Bones Breaking Bad Rizzoli and Isles Vampire Diaries The Originals Sons of Anarchy Revenge American Horror Story Person of Interest Elementary
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 14. oktober 2013 #17 Skrevet 14. oktober 2013 Entourage Weeds My name is Earl Cougar Town Hotell i Særklasse 21 Jump Street Superbad Alt med Michael Cera og Paul Rudd
Kassiopeia Skrevet 14. oktober 2013 #18 Skrevet 14. oktober 2013 Bones Breaking Bad Rizzoli and Isles Vampire Diaries The Originals Sons of Anarchy Revenge American Horror Story Person of Interest Elementary Leste du i det hele tatt overskriften på tråden? TS spør da etter morsomme serien hun kan le av, du kommer jo med tips som er i helt motsatt sjanger! TS, Arrested Development må jo være en av de seriene jeg ler aller mest av, den er bare helt genial. Syns ikke de første episodene var noe bra, men jeg er glad for at jeg holdt ut for det snur seg raskt . 2
Gjest Runforit Skrevet 14. oktober 2013 #19 Skrevet 14. oktober 2013 Leste du i det hele tatt overskriften på tråden? TS spør da etter morsomme serien hun kan le av, du kommer jo med tips som er i helt motsatt sjanger! TS, Arrested Development må jo være en av de seriene jeg ler aller mest av, den er bare helt genial. Syns ikke de første episodene var noe bra, men jeg er glad for at jeg holdt ut for det snur seg raskt . Morsom kan også være underholdende. Men om det ikke passet er det bare å ignorere innlegget mitt.
Kassiopeia Skrevet 14. oktober 2013 #20 Skrevet 14. oktober 2013 Morsom kan også være underholdende. Men om det ikke passet er det bare å ignorere innlegget mitt. Hvis du i det hele tatt hadde orket å lese HI står det klart å tydelig at hun "trenger virkelig å le, for hun ler aldri og savner det veldig". Underholdende er ikke det samme som komedie, selv om komedie er underholdende for noen. Hvis noen spør etter bra skrekkfilmer, syns du da det blir rett å gi Love actually som tips? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå