Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ubeskyttet sex med samboer i 4 dager på rad. Jeg hadde sist mens lørdag 28 sep. Og forventet mens er 28 oktober.(31 dagers syklus pluss/minus 1 dag. Har hørt at sperm kan leve noen dager i jenta og vente på eggløsning. Men hvor reelt er det at det har klaffet denne måneden? Vi får ikke prøvd mere i denne måneden.

Anonymous poster hash: 1f6ae...276

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vel bare vente og ta en test om en uke eller to! :)

Anonymous poster hash: edfd8...348
Skrevet

Ja om mensen ikke kommer. Noe den helt sikkert gjør.. Men vil ha en liten forhåpning å jeg er dårlig på å regne ut om jeg er innenfor fruktbar periode. Ny i gamet.

Skrevet

Hvis du forventer mens den 28. så har du sannsynligvis eggløsning rundt den 14.

Du skriver at du hadde samleie i 4 dager på rad, men du skrev det den 9. Det vil si at spermiene må overleve 5 eller flere dager. Det syns jeg er liten sjansen for, men det er bitteliten sjanse.

Selv ville jeg ikke trodd det var mulig.

Anonymous poster hash: 1c75b...dad
Skrevet

Har hatt ubeskyttet sex med samboer i 4 dager på rad. Jeg hadde sist mens lørdag 28 sep. Og forventet mens er 28 oktober.(31 dagers syklus pluss/minus 1 dag. Har hørt at sperm kan leve noen dager i jenta og vente på eggløsning. Men hvor reelt er det at det har klaffet denne måneden? Vi får ikke prøvd mere i denne måneden.

HVa med å bruke eggløsningskalkulator - da vet du sånn omtrent. Ha sex annen hver dag fra dato til dato sånn ca.

Anonymous poster hash: 34448...e00

Skrevet

Ts igjen. Blir surrete av å forstå alt. Lutealfase eggløsningsdag osv. Håper ikke jeg virker helt dum, men dette er veldig nytt. Selvom jeg har lest og lest klarer ikke hodet mitt å skjønne helt! Vi fikk hatt sex idag tidelig også. Siste medfange var 28 sep. Og forventet mens er 28 okt. Sædceller KAN leve mere enn ett døgn i egglederene, men hvor reelt er det. Og til dere som har en del greie på dette hvor reelt er det at det klaffer for oss? Beklager at jeg sikkert spør om noe som det allerede finnes svar på men hodet mitt surrer med tallene og av en eller annen grunn greier jeg ikke regne riktig når det kommer til det her.

Skrevet

Der er mer sannsynlig at du blir gravid etter dagens hyrdestund enn tidligere i mnd. Sjansen for å bli gravid om en har jevnlige samleier før eggløsning er vel litt over 20% i hver syklus i starten.

Skrevet

Ok :) da håper jeg vi klarte å treffe! Spennende dette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...