Gå til innhold

Litt hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg slik at jeg har kjent ei jente nå i ca 1 år, hvor vi har sendt hverandre sporadiske meldinger.

Har hele tiden hatt ett godt øye til hu, og tror også at hun har hatt det til meg. Men noen ganger så har hun ikke svart på det jeg spør om eller så har hun svart tregt.

Så har det igrunn vært ganske stille frem til for noen dager siden, da ei anna jente plutselig begynnte og ta kontakt med meg, da var hun liksom så på.

Litt hjelp?

Vi er begge i begynnelsen av 20 årene og bor på østlandet hvis det har noe og si.

Anonymous poster hash: 8d508...87d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinnfolk er avhengig av at andre kvinnfolk også liker deg.

Alene tror de at de tar feil.

Gjest winston
Skrevet

Nei.

Skrevet

Hvorfor skulle det ha noe å si at dere bor på østlandet? xD

Hun har kanskje holdt deg litt på gress og nå som hun plutselig øynet en mulig konkurrent var det ikke så moro lenger?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje ho ikkje er kjempe interessert, eller kanskje ho ser deg med litt nye auger når andre viser interesse? Umulig å vite...

• Liker 1
Skrevet (endret)

så absolutt ikke!

Jeg driter vel fint i om andre liker han jeg liker! Har ikke tenkt å dele jeg!

edit: Til TS, kanskje hun vil ha deg som en backup? Jeg synes jo hun oppfører seg litt merkelig om hun skulle være veldig interessert.

Endret av AUG---UAG
  • Liker 1
Skrevet (endret)

så absolutt ikke!

Jeg driter vel fint i om andre liker han jeg liker! Har ikke tenkt å dele jeg!

edit: Til TS, kanskje hun vil ha deg som en backup? Jeg synes jo hun oppfører seg litt merkelig om hun skulle være veldig interessert.

Da er du ikke gjennomsnittlig.

Endret av Steinar40
Skrevet

Da er du ikke gjennomsnittlig.

mye mulig, er mange områder jeg ikke er helt gjennomsnittlig ;)

Skrevet

mye mulig, er mange områder jeg ikke er helt gjennomsnittlig ;)

Godt at det ikke bare er sauer der ute.

Skrevet

Steinar er fryktelig irriterende, men han har nok rett her. Vi liker å tro at vi velger uavhengig, men de aller fleste vil tenke på hvordan en partner passer inn i livet, statusen, familien, med venner osv. Når vi forelsker oss på tvers av kulturer f.eks., er det alltid vanskelig og en prosess mange styrer unna. Been there, done that.

Anonymous poster hash: 34f8f...538

Skrevet

Steinar er fryktelig irriterende, men han har nok rett her. Vi liker å tro at vi velger uavhengig, men de aller fleste vil tenke på hvordan en partner passer inn i livet, statusen, familien, med venner osv. Når vi forelsker oss på tvers av kulturer f.eks., er det alltid vanskelig og en prosess mange styrer unna. Been there, done that.

Anonymous poster hash: 34f8f...538

Ja, er det ikke "morsomt" at når noen sier noe sant som man ikke liker å høre, så er denne personen fryktelig irriterende? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...