Gå til innhold

HELVETE - kjærlighetssorg eller noe liknende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjærlighetssorg? Eller som har hatt?

Hvordan føles det? Øs ut her! Føles som en kniv i hjertet akkurat nå.

Anonymous poster hash: 09072...c8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det én gang og jeg reagerte voldsomt dårlig.. blir flau av å tenke på det nå. Først klarte jeg ikke akseptere at han ikke ville mer, så jeg bare ignorerte det når han sa det var slutt.. deretter innså jeg at det faktisk var slutt og da ble jeg helt ifra meg, ville ikke leve lenger, tenkte at jeg aldri kom til å treffe en som han igjen osv. Det var helt forjævlig, lå under dyna i tre uker og gråt. Hele perioden fra det ble slutt til jeg var over han tok bare 1,5 mnd så det gikk forholdsvis raskt ift til andre som kan bruke opptil 1 år og kanskje mer. Men til gjengjeld var jeg helt i kjelleren også da. På det verste vurderte jeg å legge meg selv inn fordi jeg virkelig tenkte at jeg kom til å ta livet av meg... herregud, er jo helt patetisk når jeg tenker på det nå. Men det går altså over ;)

Anonymous poster hash: 71edf...fa8

Skrevet

En gang, og jeg var heeelt knust. Var såå lang ned i kjelleren at jeg ikke visste om jeg noen gang skulle komme meg opp igjen. Om en uke er det faktisk 1 år siden, kan ikke si at jeg er helt over han, men jeg lever nå vanlige dager som jeg gjorde før han kom inn i livet mitt!

Han streifer tankene mine hver dag, men tror nok bare det er fordi jeg savner han som kompis også!

Det går altså over tilslutt, så lenge du har gode venner til å hjelpe deg med å lege alle sår !

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Kjærlighetsorg er det jævligste som fins, men det går over. Jeg har opplevd det skikkelig engang, men til sist kom jeg sterkere ut av det. Ta tiden til hjelp, selv om det er en klisje, det er det eneste som hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...