Gå til innhold

De er kompiser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I april ble det slutt med kjæresten min gjennom 3 år. Jeg er 19 nå, så jeg begynte å drikke ca i midten av forholdet vårt, og har derfor aldri rota med noen i fylla.

Kort tid etter det ble slutt mellom oss, så rota jeg med en gutt på en russefest. La oss kalle han gutt 1. Jeg fortalte han i det vide og brede om hvor trist jeg var pga. eksen, og han brukte heeele kvelden på å trøste meg. Var skikkelig søt og snill. Så på slutten av kvelden klina vi en del og tok litt på hverandre. Samme natt adda han meg på facebook, og har skrevet til meg noen ganger i fylla. Men jeg var fortsatt lei meg over bruddet, så jeg orka ikke å svare han noe særlig. Siden han kun kontakta meg når han var full i tillegg.

Omtrent en måned etter der igjen så var jeg også på en fest. Der kom jeg i kontakt med en gutt. La oss kalle han gutt 2. (Må sies at ingen av guttene var ukjente, det er noen jeg lenge har visst hvem er, men som jeg ikke har prata med før) Vi begynte av en eller annen grunn og kysse, og gikk ganske langt den kvelden. Vi hadde ikke sex, men gikk ganske langt.. Var sammen hele kvelden osv. Hørte ikke fra han noe i ettertid, men hadde ikke vært interessert i han heller, for han er ikke min "type" gutt. Aner ikke hva som gikk av meg den kvelden. :(

Så kommer problemet. Jeg har begynt å prate litt med gutt 1 igjen nå. Han har flytta bort for å studere, så vi har ikke møttes etter den kvelden. (Så bare hverandre på skolen av og til, men dette skjedde så tett i eksamenstida, at det nesten ikke var noe skole igjen etter det) Men vi har prata litt på facebook og snapchats. Ikke noe spesielt flørtende, men har funnet ut at hvordan han er som person, og vi har ganske lik humor. Tror absolutt han er en gutt som jeg kunne passet sammen med. :)

Men etter å ha stalka han litt på facebook. ( :fnise: ) Så har jeg funnet ut at gutt 1 og gutt 2 er kompiser!! Gutt 2 er eldre enn oss, og gikk i tillegg på en annen skole, så tanken om at de to kjente hverandre hadde ikke falt meg inn en gang. De er tagga på en del felles bilder, og jeg har funnet ut at de har en felles bestekompis.. Han er altså bestevenn med begge to.. er nok derfor de kjenner hverandre.

I hele mitt liv har jeg bare rota med 2 gutter i fylla, og så er de kompiser! Gutt 1 kommer jo garantert til å finne ut av det, for gutter prater vel? Så om han skulle nevne meg til noen av de to, så får han jo garantert høre det. Og tror nok at jeg er en sånn som flyr på alle.. Virker jo nesten sånn da. Hadde reagert om jeg hadde funnet ut at han hadde rota med ei vennine liksom. Er 90 % sikker på at bestekompisen vet om begge tilfellene, han vet iallefall om tilfelle 1, fordi han var også russ og på samme fest. Og gutt 2 henger han mye sammen med, har sett dem kjøre tur flere ganger sammen.. bææ

Nå er jeg over eksen, og egentlig litt småbetatt av gutt 1. Han har sagt at han håper vi ser hverandre en helg han er hjemme. Men føler jeg har ødelagt alt nå!! Det er ikke noe seriøst mellom oss, og det er ikke slik at vi prater hver dag heller. Og ikke spesielt flørtende heller (begge to er sjenerte i edru tilstand :( ) Så jeg kan ikke bare si det om gutt 2. Vi er jo ikke på det stadiet i det hele tatt. Men er redd han får vite om det, og ikke vil prate med meg lenger..

Anonymous poster hash: b0a74...7de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånt skjer! Sjansen for at de finner det ut er der, men siden du ikke har et forhold eller dater noen av de, så tviler jeg på at det skal ha mye å si.

Skrevet

Haha. Jeg har en litt verre enn deg... Lillesøsteren min og jeg pleier å snakke om gutter og alt det der. Men vi har ikke samme vennekrets og jeg er fire år eldre enn henne, så vi henger ikke med gutter på samme alder heller... eller, TRODDE jeg ihvertfall!

Hun begynte å snakke om en gutt hun hadde flørtet litt med og møtt et par ganger. Etter å ha fortalt litt om han spurte jeg henne om jeg kunne få se bilde, og når hun viste bilde av han måtte jeg LE. JEG hadde også flørta med han! Har møtt han èn gang og prata litt på sms. Men så ble det aldri noe av og kort tid senere snakker han med LILLEsøstra mi. Jeez??! haha. Er glad jeg ikke kyssa han, for hvis lillesøstra mi har gjort det (vet ikke om hun har det) så ville det jo bare vært rart?!

Duden visste jo heller ikke at vi var søstre, så når lillesøstra mi fortalte ham at han hadde snakka med meg å, så ble han ganske taus... sa ikke så mye om det. Regner med at han følte seg litt dum xD haha. Håper aldri det skjer igjen!

Anonymous poster hash: 6e675...dae
Gjest Arbeider
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Arbeider
Skrevet

sånt skjer. Jeg rota med en fyr. så traff jeg senere en annen fyr. joda vist han var lillebroren til han første. men jeg ble med han første en stund. uansett. de viste det altså. storebroen bare det er greit jeg skal vise deg hvem som er skikkelig mann ;P men kun hatt sex med storebroren (men i ettertid)

Anonymous poster hash: 73368...337
Skrevet

Huff, godt det ikke bare er meg da!!

Men problemet ligger jo at jeg liksom rota med gutt 2 i mellomtiden, og ikke først.. :(

Anonymous poster hash: eb0a1...5e2
Skrevet

Off! Jeg hater når det der skjer :P Jeg har også gjort det - og rotet med noen imellomtiden.

Jeg holdt på litt av-og-på med en mann jeg likte veldig godt, og så traff jeg en annen mann tilfeldig ute på byen i en av våre "av" perioder. Denne andre mannen kysset jeg litt med og vi sendte masse meldinger frem og tilbake, før vi avtalte en date en kveld. I mellomtiden tok mann 1 kontakt igjen - og vi endte opp med å treffes og ha sex. Han fortalte meg at han skulle på en fest med fotballaget neste helg, og nevnte plassen på stedet de skulle. Da jeg senere uti uken var på tur og date med mann 2 - forteller han meg at han til helgen skal på fest med fotballaget - og nevner navnet på stedet de skal på. Som---tatata-- selvsagt var det samme! Jeg ble litt satt ut. Så da helgen kom - fikk jeg meldinger fra 2 menn på samme fotballaget, på samme festen. Bah! Needless to say - jeg traff ingen av dem den kvelden!

Det jeg gjorde var å senere fortelle mann 2 om hele greien med mann 1 (som jo tross alt var der først)- og si at det desverre ble for tett til at jeg ville ta det noe videre med mann 2. Mann 2 er ute, og Mann 1 og jeg har fortsatt å treffes nå og da i en evighet siden dengang - og jeg vet faktisk ikke om han vet noenting om mann 2. Egentlig tviler jeg på det! Og det er uansett ikke så farlig. Jeg er jo singel - og kan gjøre som jeg vil! ;)

Skrevet

Men er gutter villige til å gå inn i et forhold i en sånn situasjon? Sier ikke at jeg kommer til å bli sammen med den gutten da, men har jo mine håp om å bli bedre kjent med han. :) Sånn generelt.

Tror jeg hadde vært veldig skeptisk til en gutt som hadde rota med vennina mi.. men er jo ikke sikkert gutter tenker på samme måte da!

Hahha, måtte le litt av den siste historien her! Litt som i en film. :laugh: "Mine" to gutter spiller/spilte fortsatt på samme fotballag :grine:

Skrevet

Hei.

Sånn er det noen ganger. Jeg synes ikke du skal bry deg om de får vite at de begge har klint med samme jente (deg). :) Det gjør sikkert ingenting.

Det høres i hvert fall ut som om gutt nr 1 er litt interessert i deg, og det er jo bra. Om han ikke liker at du har klint med kompisen hans og, kan du kanskje prøve å forklare situasjonen din? At du var lei deg pga. eksen og søkte litt trøst, men at du nå er over eksen og at du synes at gutt nr 1 er en kul person du gjerne kunne ønske å bli litt bedre kjent med?

- Lykke til!

Skrevet

Hei.

Sånn er det noen ganger. Jeg synes ikke du skal bry deg om de får vite at de begge har klint med samme jente (deg). :) Det gjør sikkert ingenting.

Det høres i hvert fall ut som om gutt nr 1 er litt interessert i deg, og det er jo bra. Om han ikke liker at du har klint med kompisen hans og, kan du kanskje prøve å forklare situasjonen din? At du var lei deg pga. eksen og søkte litt trøst, men at du nå er over eksen og at du synes at gutt nr 1 er en kul person du gjerne kunne ønske å bli litt bedre kjent med?

- Lykke til!

Det er sant.. sikkert jeg som overtenker litt. :( Han har sagt at han har lyst til å finne på noe når han er hjemme hvertfall. :) Men jeg er veeeeldig sjenert, og han er ganske sjenert han også. Så jeg tørr ikke si det nå, føler jeg må bli godt kjent med han først/ vite hva han vil. Men er redd om det kommer opp før den tid, at han tror jeg er løs osv, og ikke gidder å bli kjent likevel. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...