Gå til innhold

treffe ons second time..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Havnet i et onenight- stand her om dagen etter en fuktig bytur, og han lurer på om vi skal møtes en dag. Greit nok, siden jeg syns han virket som en bra fyr, og likte han litt faktisk. Saken er at jeg vet ikke helt hva han legger I "møtes". Er det snakk om videre bekjentskap, eller kun sex? Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette ann, da jeg vet jeg fort blir litt forventningsfull og fort får følelser for noen jeg liker litt.

Er det snakk om et "secondnight-stand" her og bør jeg barbere leggene og skifte på senga, eller er det mulig at han vil bli litt kjent? Vanskelig å gi no svar på dette for uteforstående, men kanskje det er noen menn her inne som har noen tanker rundt dette?...... Ja, jeg vet det er veldig individuelt, men likevel....

Øøøø, dette er et slikt type innlegg som jeg hater og lese om selv, og ser hvor dustete spm er, men jeg lar det gå I trykken....

Anonymous poster hash: 04d88...26d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet ikke før du har truffet han :) hadde en lignende situasjon. Men andre møte ble det bare en øl og litt klinings. :P så har vi møttes flere ganger etter det. Så..ons som ble til noe seriøst finnes jo ;)

Skrevet

Spør han.

Anonymous poster hash: ee640...15f
Skrevet

Spør han. Fortrinnsvis på norsk.

Anonymous poster hash: a752e...8c8
  • Liker 2
Skrevet

Altså, selvom han vil ha sex på dette møtet behøver ikke du, om du ikke vil da. Eneste måte å finne ut nå er å spørre han, evt kan du bare se det ann på daten ;)

• Liker 1
Skrevet

Altså, selvom han vil ha sex på dette møtet behøver ikke du, om du ikke vil da. Eneste måte å finne ut nå er å spørre han, evt kan du bare se det ann på daten ;)

ja, jeg vil nok ha en secondnight ;) men litt hyggelig å bli litt kjent også....

Skrevet

ja, jeg vil nok ha en secondnight ;) men litt hyggelig å bli litt kjent også....

Så ikke hopp rett i seng da, prat og kos dere litt i hverandres selskap først :)

Skrevet

Tror du trygt kan barbere leggene og skifte på senga ;)

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Få ordlyden i meldingen han sendte da han spurte om dere kunne møtes. (Ja. Det har faktisk stor betydning for hvordan jeg ville ha tolket den.)

Skrevet

Funka greit det. :)

Treffes en tredje gang? Jeg vil bli litt kjent i senga. Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...