AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Har ikke telling på hvor mange ganger menn har sendt PM til meg og venninnene mine her på kvinneguiden. Hva er vitsen med personlige meldinger på et diskusjonsforum? Hvorfor sender du personlige meldinger til damer her? Har fått med meg at mange menn har fått seg dame gjennom kvinneguiden... er det sånn å forstå at dere er her for å finne dame. Deeeesperat, eller! Det er koselig å snakke med folk og de fleste er ikke så tydelige på hva de vil, men alle forstår vel intensjonene med pm, spesielt når en mann sender deg en personlig melding uten å ane hvem du er. Anonymous poster hash: 2ac3f...0ab 4
Gjest bustyvel Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg er veldig glad for at en mann jeg "ikke ante hvem var" sendte meg en PM 3
Gjest Raindrops Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Det er ikke bare et diskusjonsforum, det er i like stor grad en sosial arena, og da er pm's ganske naturlig. Det er et par mennesker som har kontaktet meg på pm her inne som jeg ikke ville vært foruten. 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg er såpass grei at jeg svarer og er høflig, selv om jeg egentlig ikke er interessert i kontakt med en mann som dater damer på KåGe. Anonymous poster hash: 204da...cb2
jabx Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Har fått med meg at mange menn har fått seg dame gjennom kvinneguiden... Jasså? Hvor har du fått med deg det?
Gjest .-L-. Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Du er klar over at damer sjekker opp menn her inne også sant? Jeg synes faktisk kg er en fin arena for sjekking. Man kan se litt hva folk står for osv dersom man ser de dukke opp i flere tråder. Nå er ikke jeg den som er mest glad i å treffe folk gjennom nett, men jeg møtte en her inne som jeg ble veldig glad i Angrer ikke på at vi begynte å snakke sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Jasså? Hvor har du fått med deg det? Det er minst fem par som har truffet hverandre her. Dette er noe de har vært åpen om i diverse tråder. Anonymous poster hash: f27ac...fe8 1
Gjest Raindrops Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette er et "problem", eller hva du egentlig vil med denne tråden. Skal du omgås andre mennesker så risikerer du at noen prøver å sjekke deg opp, at noen blir kjærester eller venner, og at noen bruker forumet på en litt annen måte enn du gjør selv. Jeg skjønner at det er en del her inne som mener at dette er bare et diskusjonsforum, og gud forby om noen blir bedre kjent, men det er heldigvis ikke dere som legger føringen på hva andre skal bruke forumet til. Vil du ikke ha private meldinger så er det forøvrig en smal sak å slå av den funksjonen. 1
Raven Emerald Skrevet 10. oktober 2013 #9 Skrevet 10. oktober 2013 Det er minst fem par som har truffet hverandre her. Dette er noe de har vært åpen om i diverse tråder. Anonymous poster hash: f27ac...fe8 Det er over 50 000 medlemmer. Det er ett par pr. 10 000 medlem, det. Vil ikke påstå at det er nok til å gjøre KG til en sjekkearena mer enn andre steder. Mange finner hverandre utenfor typiske sjekkearenaer, det gjør dem ikke desperate. 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 10. oktober 2013 #10 Skrevet 10. oktober 2013 Har ikke telling på hvor mange ganger menn har sendt PM til meg og venninnene mine her på kvinneguiden. Hva er vitsen med personlige meldinger på et diskusjonsforum? Hvorfor sender du personlige meldinger til damer her? Har fått med meg at mange menn har fått seg dame gjennom kvinneguiden... er det sånn å forstå at dere er her for å finne dame. Deeeesperat, eller! Det er koselig å snakke med folk og de fleste er ikke så tydelige på hva de vil, men alle forstår vel intensjonene med pm, spesielt når en mann sender deg en personlig melding uten å ane hvem du er. Anonymous poster hash: 2ac3f...0ab Nå er ikke kg kun et diskusjonsforum, men også en sosial arena for mange og da er det ikke unaturlig at det blir sendt en del PM. Kun fordi du mottar en PM fra en mann, trenger ikke dette bety at han er ute etter noe annet enn å slå av en prat. Det er et fåtall her som bruker KG ene og alene som sjekkearena, og disse blir fort gjennomskuet. .
momo Skrevet 10. oktober 2013 #11 Skrevet 10. oktober 2013 Har fått pm fra menn her inne jeg og. Men faktisk bare vennskapelige, og møtte en av de og, en fantastisk mann. Men bare vennskapelig fra begge sin side. Nå er det faktisk normalt å få venner gjennom forum, uavhengig av kjønn. Min bestevenninne ble jeg kjent med på et forum. Har andre gode venner jeg har blitt kjent med på forum. Og at noen også blir kjærester, er vel bare koselig. 2
Gjest Malanthor Skrevet 10. oktober 2013 #12 Skrevet 10. oktober 2013 Er da ikke noe galt med sosial kontakt og hvis noen treffer hverandre her og trives sammen så er jo dette bare fint. Når det er sagt så kan det sikkert tenkes at enkelte sender meldinger de ikke skulle sendt. 1
Version 2.0 Skrevet 10. oktober 2013 #13 Skrevet 10. oktober 2013 Hva er problemet? Det er ikke desperat i det hele tatt å ønske å bli kjent med nye mennesker. Dette er en sosial arena der man kan "treffe" mange spennende mennesker. Er man singel og på utkikk etter partner, så er jo dette en perfekt plass. Tusen ganger bedre enn Møteplassen og Sukker.
Gjest JakeGreen Skrevet 10. oktober 2013 #14 Skrevet 10. oktober 2013 Hva når kvinner sender private meldinger? Er det greit?
Botch Skrevet 10. oktober 2013 #15 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har ikke sendt noen en PM selv, men andre må få lov til å sende til hvem de vil – så lenge de tar et hint om man ikke får svar tilbake eller får beskjed om at videre meldinger er uønsket.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #16 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har stort sett bare fått hyggelige meldinger. Hvis man ikke tåler å få en privat melding, så får man heller skru av hele funksjonen. Anonymous poster hash: 1f567...bc3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2013 #17 Skrevet 10. oktober 2013 Helt ærlig syns jeg at Kg er litt teit sted å sende sjekkemeldinger, fordi her vil jeg være anonym, og da vil jeg jo ikke møte noen her i fra. Men på den andre siden så skyter vi kvinner oss selv i foten. På den ene siden forventer vi at menn sjekker OSS opp, og på den andre siden setter vi krav for hvor og hvordan. Anonymous poster hash: 70e38...bc2
Botch Skrevet 10. oktober 2013 #19 Skrevet 10. oktober 2013 (endret) Helt ærlig syns jeg at Kg er litt teit sted å sende sjekkemeldinger, fordi her vil jeg være anonym, og da vil jeg jo ikke møte noen her i fra. Men på den andre siden så skyter vi kvinner oss selv i foten. På den ene siden forventer vi at menn sjekker OSS opp, og på den andre siden setter vi krav for hvor og hvordan. Anonymous poster hash: 70e38...bc2 Tenker litt det samme. Selv om det hadde vært hyggelig å kjenne noen her, vil jeg ikke at noen skal vite hvem jeg er og kunne lese alt det idiotiske jeg skriver eller kommenterer. Endret 10. oktober 2013 av Botch
Gjest Reza08 Skrevet 10. oktober 2013 #20 Skrevet 10. oktober 2013 Ser ikke helt problemet med å motta noen personlige meldinger fra andre folk her inne. Er da litt av poenget med internett og sosiale medier. De fleste som sender deg en melding, er nok bare ute etter å ha en hyggelig samtale eller eventuelt komme med en forespørsel om å treffes. Klart, noen kan være litt creepy eller perverse, men dette er et fåtall. Om du skulle være så uheldig å treffe en person som plager deg, kan du bare ignorere han eller rapportere videre. Hvis du ikke vil ha noen som helst kontakt med andre personer via nettet, kan du like gjerne slutte å bruke sosiale medier. Det er helt frivillig å være her. Kvinneguiden er i utgangspunktet et diskusjonsforum, men med muligheter for kommunikasjon utenfor diskusjonene. Noen finner kjærligheten, andre blir gode venner. Begge deler må da være utrolig koselig, og ikke minst positivt for de det gjelder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå