AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 dere som sydde (litt) med nr. 1, hvordan gikk fødselen med nr. 2? måtte du syes den gangen også eller slapp du? ble det gamle "revet" opp eller hva skjedde? Anonymous poster hash: f8f4f...2b7
tessa3 Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg revnet litt med nr 1, men ingenting med nr 2 og 3:)
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg ble klippet med nr 1 og sydde en del. Var plaget med klippet og stingene de første 2 ukene. Og det var ømt og sårt i underlivet i ettertid. Fødsel nr 2 gikk veldig raskt og jeg fikk ikke "assistanse" av jordmor før hodet var nesten ute. Revnet derfor opp igjen der jeg ble klippet. Men merket svært lite til dette i ettertid. Plagene jeg hadde etter første fødsel forsvant også. Så for meg var det nesten til det bedre år revne opp igjen. Anonymous poster hash: 2219f...a2e
Gjest Modig mor Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Fikk noen få sting (husker ikke nøyaktig, kanskje fire?) etter første fødsel, men har født tre ganger senere uten noen som helst komplikasjoner, rifter eller revner.
ViljaH Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Fikk en grad 2 og noe småtteri første fødsel. Andre fødsel revnet jeg litt, men såpass lite de var usikre på om var verdt å sy. Satte et par sting for sikkerhets skyld. Hjalp kanskje å ha født før, hjalp kanskje at jeg andre gang ba jordmor passe på å legge inn pause så vevet fikk strekke seg, som hun gjorde utmerket. Første jordmor glemte det visst.
Adrianne Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg tror jeg revnet omtrent det samme første og andre gang. Ikke mye, men måtte sys litt begge gangene. Aner faktisk ikke om det var samme plass begge gangene, men det er kanskje nærliggende å tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå