Gå til innhold

Sannheten om vitenskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vitenskap er en myte skapt av ateister som samarbeider med djevelen for og fjerne mennesket vekk fra vår herre og frelser Jesus kristus.

Anonymous poster hash: 99a08...fe5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Religion er en myte skapt av jøder som samarbeider med kristne for å fjerne mennesket vekk fra vår herre og frelser Charles Darwin

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Religion er en myte skapt av jøder som samarbeider med kristne for å fjerne mennesket vekk fra vår herre og frelser Charles Darwin

Religion er skapt av Jesus

Charles Darwin er anti-christ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Religion er skapt av Jesus

Charles Darwin er anti-christ

Så jesus skapte hinduismen? budismen? jødedeommen? islam? norøn relgion? gresk religion? egyptisk religion? Australske ubefolkngs religion?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jesus skapte hinduismen? budismen? jødedeommen? islam? norøn relgion? gresk religion? egyptisk religion? Australske ubefolkngs religion?

All religion er skapt av Jesus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

All religion er skapt av Jesus

Men i føgle myten var jesus født i år 0, mens hinduismen er nesten 4000 år gammel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare en ting å si til dine innlegg AB :laugh:

det er noe av det dummeste jeg har lest på lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i føgle myten var jesus født i år 0, mens hinduismen er nesten 4000 år gammel.

Jesus tok i år 0 på seg et menneskelig legeme og la seg inn i Marias mage. Mens hans Gudommelige ånd har eksistert siden tidens begynnelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting å si til dine innlegg AB :laugh:

det er noe av det dummeste jeg har lest på lenge!

Det er ikke sjokkerende at du synes det er det dummeste du har lest. Du har latt deg forføre av ateismens mørke lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sjokkerende at du synes det er det dummeste du har lest. Du har latt deg forføre av ateismens mørke lys.

hahahaha!

mørke lys?

jodda.

men du får ikke fremprovosert noe "skikkelig svar" med det pjattet der altså. Da får du heller lese postene mine om ateisme og den vitenskapelige metode på en annen del av forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha!

mørke lys?

jodda.

men du får ikke fremprovosert noe "skikkelig svar" med det pjattet der altså. Da får du heller lese postene mine om ateisme og den vitenskapelige metode på en annen del av forumet.

Du er frit til og leve i ateismens mørke. Men når du er klar til og akseptere sannheten vil Jesus ta deg i mot med åpne armer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er frit til og leve i ateismens mørke. Men når du er klar til og akseptere sannheten vil Jesus ta deg i mot med åpne armer.

Nei takk!

jeg vil bli til næring for mikrorganismer og planter når jeg forsvinner fra jordens overflate. Evt brennes og spres for alle vinder.

Jesus kan andre ha for segselv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips til deg, TS: Du bør lese over innleggene dine før du poster dem. Du har akkurat de samme feilene i alle innlegg, og det gjør deg lett gjenkjennelig som den som alltid begynner drittslengingen i religionstrådene. Det er ikke vondt ment, jeg bare mener det ville vært lurt av deg.

Anonymous poster hash: 2c5b7...1d8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fra hans profet Richard Dawkins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Jesus tok i år 0 på seg et menneskelig legeme og la seg inn i Marias mage. Mens hans Gudommelige ånd har eksistert siden tidens begynnelse.

Eg vil hevda at år 0 ikkje har eksistert.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg vil hevda at år 0 ikkje har eksistert.

Det ligger liksom i sakens natur, eller hva? "0" eksisterer bare som et begrep om ingenting. Det kan ikke være noe "år 0". Du kan ikke HA "ingenting". "Ingenting" er ikke noe du har, det er noe du IKKE har. Jeg antar at det er derfor hele konseptet har en trang fødsel i de fleste kulturer, siden de fleste ikke gidder å telle ting som ikke eksisterer. Så jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Det ligger liksom i sakens natur, eller hva? "0" eksisterer bare som et begrep om ingenting. Det kan ikke være noe "år 0". Du kan ikke HA "ingenting". "Ingenting" er ikke noe du har, det er noe du IKKE har. Jeg antar at det er derfor hele konseptet har en trang fødsel i de fleste kulturer, siden de fleste ikke gidder å telle ting som ikke eksisterer. Så jeg er helt enig.

:blomst:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitenskap er en myte skapt av ateister som samarbeider med djevelen for og fjerne mennesket vekk fra vår herre og frelser Jesus kristus.

Du er morsom du...

Anonymous poster hash: 9e975...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...