Gjest Arbeider Skrevet 9. oktober 2013 #81 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) FLØYEN! Herlighet. Det var vel ingen krav om at man måtte være oppegående. Til AB, Fløyen er i Bergen. Endret 9. oktober 2013 av Arbeider
Silfen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #82 Skrevet 9. oktober 2013 Det var vel ingen krav om at man måtte være oppegående. Det må muligens inn. Er det derfor menn er tapere på sexmarkedet, kanskje. 1
Gjest Thai clinch Skrevet 9. oktober 2013 #83 Skrevet 9. oktober 2013 Det må muligens inn. Er det derfor menn er tapere på sexmarkedet, kanskje. Du har fått flere napp på en, mildt sagt original "kontaktannonse" Hva er din konklusjon, er menn tapere på sexmarkedet som slår til på eh...hva som helst?
Singha Skrevet 9. oktober 2013 #84 Skrevet 9. oktober 2013 Det var vel ingen krav om at man måtte være oppegående. Om han ikke klarer å finne Fløyen, hvordan i alle dager skal han klare å finne fitta? Selv om Silfen beskriver seg selv som amerikafeit så er det jo allikevel en viss størrelseforskjell på de to. (Hint til de andre av AB-ene som har problemer med sånt som dette: google.com. Finner både Fløyen og fitte). 5
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2013 #85 Skrevet 9. oktober 2013 Om han ikke klarer å finne Fløyen, hvordan i alle dager skal han klare å finne fitta? Selv om Silfen beskriver seg selv som amerikafeit så er det jo allikevel en viss størrelseforskjell på de to. (Hint til de andre av AB-ene som har problemer med sånt som dette: google.com. Finner både Fløyen og fitte). Så hjelpsom du er...
Silfen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #86 Skrevet 9. oktober 2013 Du har fått flere napp på en, mildt sagt original "kontaktannonse" Hva er din konklusjon, er menn tapere på sexmarkedet som slår til på eh...hva som helst? Poenget var jo at det hevdes av mange her inne at menn er tapere på sexmarkedet. Og det at folk kan vise interesse for en av samfunnets, hva skal man si, tapere på attraktivitetsskalaen, som ikke heller prøver å fremstå som bedre enn hva hun er, kan muligens si at NOEN har behov de ikke får dekket. Men ellers antar jeg at det er nok av årsaker. Som fetisher som skal tilfredsstilles osv.
Gjest Arbeider Skrevet 9. oktober 2013 #87 Skrevet 9. oktober 2013 Det må muligens inn. Er det derfor menn er tapere på sexmarkedet, kanskje. Hadde vært greit med tanke på neste generasjon, men du tar nok feil.
Singha Skrevet 9. oktober 2013 #89 Skrevet 9. oktober 2013 Poenget var jo at det hevdes av mange her inne at menn er tapere på sexmarkedet. Og det at folk kan vise interesse for en av samfunnets, hva skal man si, tapere på attraktivitetsskalaen, som ikke heller prøver å fremstå som bedre enn hva hun er, kan muligens si at NOEN har behov de ikke får dekket. Men ellers antar jeg at det er nok av årsaker. Som fetisher som skal tilfredsstilles osv. Kan vi ikke bare konkludere med at du er mer ettertraktet enn pressplay? Likestilling og sånt vet du, kjønn er irrelevant i dagens Norge.
Silfen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #91 Skrevet 9. oktober 2013 Kan vi ikke bare konkludere med at du er mer ettertraktet enn pressplay? Likestilling og sånt vet du, kjønn er irrelevant i dagens Norge. Nei, det er bare fordi kjære PP ikke lar lilleplay leke hvor som helst.
Singha Skrevet 9. oktober 2013 #92 Skrevet 9. oktober 2013 Vaniljestanga er et mye bedre navn, synes jeg.
Silfen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #93 Skrevet 9. oktober 2013 Vaniljestanga er et mye bedre navn, synes jeg. Og det gir fremdeles særdeles dårlige bilder. 2
Singha Skrevet 9. oktober 2013 #94 Skrevet 9. oktober 2013 Dessuten fant han på det selv, så han kan ikke skylde det på noen.
Silfen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #95 Skrevet 9. oktober 2013 Dessuten fant han på det selv, så han kan ikke skylde det på noen. Nei, det er forsåvidt sant.
Gjest Thai clinch Skrevet 9. oktober 2013 #96 Skrevet 9. oktober 2013 Poenget var jo at det hevdes av mange her inne at menn er tapere på sexmarkedet. Og det at folk kan vise interesse for en av samfunnets, hva skal man si, tapere på attraktivitetsskalaen, som ikke heller prøver å fremstå som bedre enn hva hun er, kan muligens si at NOEN har behov de ikke får dekket. Men ellers antar jeg at det er nok av årsaker. Som fetisher som skal tilfredsstilles osv. tja....synes du skryter på deg denne fetishattraksjonen...
Silfen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #97 Skrevet 9. oktober 2013 JEG? Tullegutt. Jeg nevner det som en mulig årsak. Jeg vet vel ikke hvorfor noen skulle ville pøke meg.
Silfen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #99 Skrevet 9. oktober 2013 Personlighet? Sjarm? Humor? Næh, via KåGe? Muligens kanskje irl, muligens.
Gjest Thai clinch Skrevet 9. oktober 2013 #100 Skrevet 9. oktober 2013 Som Singha skriver. Og sex trenger ikke å være vakkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå