Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Inspirert av tråder om seksuelt frustrerte gutter og jenter, samt alle disse stadige påstandene om at menn er taperne på sexmarkedet, så stiller jeg meg disponibel.

Jeg regner med at alle de stakkars sextaperne ikke er så jævla nøye på hvem de puler, så lenge de får dyppet snoppen.

Litt om meg; jeg er amerikadundrefeit, jeg har flagrefitte like vid som fløyfjellstunellen (men dette oppveies med at du får ta meg i ræva) , dårlig kondis, dårlig bekken så å ri deg er ikke aktuelt. Uansett er det ikke aktuelt å være den aktive part, vil du pøke, så får du stå for jobbingen. Jeg har ikke et tryne som kompenserer for den dårlige kroppen, så det er ingen win-win situasjon. Men sånn ellers er jeg med på det meste og gir en relativt god blow job.

Send PM med bilde!

Update april 15; ikke lenger amerikadundrefeit, men kan kompensere med at pupper og alt annet henger og slenger. Bortsett fra ræven. Den er borte.

Endret av Silfen
  • Liker 30
Videoannonse
Annonse
Skrevet

By the way; jeg har ikke shavet musen siden begynnelsen av august, men for rett person kan jeg vurdere å gidde å gjøre noe med det.

• Liker 2
Skrevet

By the way; jeg har ikke shavet musen siden begynnelsen av august, men for rett person kan jeg vurdere å gidde å gjøre noe med det.

Har du fått pult ennå?

Anonymous poster hash: 53924...dee

• Liker 1
Skrevet

Har du fått noen PM? :D

Anonymous poster hash: 8421e...7cb
  • Liker 1
Skrevet

Wow, en kvinne mer desperat enn forumets bitterpikker.

Damn impressive.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Synd du ikkje er mann, då hadde eg hoppa på :P

Skrevet

Silfen er forresten akkurat like skummel/høylytt/morsom/irriterende/hyggelig (velg det som passer deg) IRL som hun er på forumet.

Skrevet

Er ikkje det litt dumt å gjøre med det bekkenet då?

Gjest Thai clinch
Skrevet

Dine vulgariteter gjør meg het og nysgjerrig. Fløyfjellstunnelen virker fortsatt lokkende....

• Liker 2
Skrevet

Er ikkje det litt dumt å gjøre med det bekkenet då?

sama faen! puling er puling!

Skrevet

sama faen! puling er puling!

I så fall er det jo dumt å la det at hun har samme kjønn som deg hindre deg...

Skrevet

Silfen er forresten akkurat like skummel/høylytt/morsom/irriterende/hyggelig (velg det som passer deg) IRL som hun er på forumet.

Stemmer!

Skrevet

I så fall er det jo dumt å la det at hun har samme kjønn som deg hindre deg...

det er det einaste som hindrar meg....

Skrevet

det er det einaste som hindrar meg....

Puling er puling.

Skrevet

Puling er puling.

pule?

Skrevet

Wow, en kvinne mer desperat enn forumets bitterpikker.

Damn impressive.

Nei, nei, jeg er ikke desp. Jeg er bare snill og tilbyr mine valker til de despe. Stor forskjell.

Strap on?

Det der dekker jo ALT.

Dine vulgariteter gjør meg het og nysgjerrig. Fløyfjellstunnelen virker fortsatt lokkende....

Ja, jeg er et skikkelig catch.

• Liker 5
Skrevet

Det der dekker jo ALT.

Jeg går ut i fra at det finnes mennesker her inne med forskjellige meninger om deg, så ja.

pule?

Dette er Silfen sin tråd. Ikke spor av!

Gjest Thai clinch
Skrevet

Nei, nei, jeg er ikke desp. Jeg er bare snill og tilbyr mine valker til de despe. Stor forskjell.

Strap on?

Det der dekker jo ALT.

Ja, jeg er et skikkelig catch.

and release... :biggrin:

Gjest Arbeider
Skrevet

Velsigne deg!

Skrevet

and release... :biggrin:

By all means. Tenk å være stuck med en penis. :grøss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...