Silfen Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Inspirert av tråder om seksuelt frustrerte gutter og jenter, samt alle disse stadige påstandene om at menn er taperne på sexmarkedet, så stiller jeg meg disponibel. Jeg regner med at alle de stakkars sextaperne ikke er så jævla nøye på hvem de puler, så lenge de får dyppet snoppen. Litt om meg; jeg er amerikadundrefeit, jeg har flagrefitte like vid som fløyfjellstunellen (men dette oppveies med at du får ta meg i ræva) , dårlig kondis, dårlig bekken så å ri deg er ikke aktuelt. Uansett er det ikke aktuelt å være den aktive part, vil du pøke, så får du stå for jobbingen. Jeg har ikke et tryne som kompenserer for den dårlige kroppen, så det er ingen win-win situasjon. Men sånn ellers er jeg med på det meste og gir en relativt god blow job. Send PM med bilde! Update april 15; ikke lenger amerikadundrefeit, men kan kompensere med at pupper og alt annet henger og slenger. Bortsett fra ræven. Den er borte. Endret 12. april 2015 av Silfen 30
Silfen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2013 By the way; jeg har ikke shavet musen siden begynnelsen av august, men for rett person kan jeg vurdere å gidde å gjøre noe med det. 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 By the way; jeg har ikke shavet musen siden begynnelsen av august, men for rett person kan jeg vurdere å gidde å gjøre noe med det. Har du fått pult ennå? Anonymous poster hash: 53924...dee 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Har du fått noen PM? :D Anonymous poster hash: 8421e...7cb 1
Bad Advice Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Wow, en kvinne mer desperat enn forumets bitterpikker. Damn impressive. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Synd du ikkje er mann, då hadde eg hoppa på
Singha Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Silfen er forresten akkurat like skummel/høylytt/morsom/irriterende/hyggelig (velg det som passer deg) IRL som hun er på forumet.
Singha Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Synd du ikkje er mann, då hadde eg hoppa på Er ikkje det litt dumt å gjøre med det bekkenet då?
Gjest Thai clinch Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Dine vulgariteter gjør meg het og nysgjerrig. Fløyfjellstunnelen virker fortsatt lokkende.... 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Er ikkje det litt dumt å gjøre med det bekkenet då? sama faen! puling er puling!
Singha Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 sama faen! puling er puling! I så fall er det jo dumt å la det at hun har samme kjønn som deg hindre deg...
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Silfen er forresten akkurat like skummel/høylytt/morsom/irriterende/hyggelig (velg det som passer deg) IRL som hun er på forumet. Stemmer!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 I så fall er det jo dumt å la det at hun har samme kjønn som deg hindre deg... det er det einaste som hindrar meg....
Singha Skrevet 9. oktober 2013 #14 Skrevet 9. oktober 2013 det er det einaste som hindrar meg.... Puling er puling.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2013 #15 Skrevet 9. oktober 2013 Puling er puling. pule?
Silfen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2013 Wow, en kvinne mer desperat enn forumets bitterpikker. Damn impressive. Nei, nei, jeg er ikke desp. Jeg er bare snill og tilbyr mine valker til de despe. Stor forskjell. Synd du ikkje er mann, då hadde eg hoppa på Strap on? Silfen er forresten akkurat like skummel/høylytt/morsom/irriterende/hyggelig (velg det som passer deg) IRL som hun er på forumet. Det der dekker jo ALT. Dine vulgariteter gjør meg het og nysgjerrig. Fløyfjellstunnelen virker fortsatt lokkende.... Ja, jeg er et skikkelig catch. 5
Singha Skrevet 9. oktober 2013 #17 Skrevet 9. oktober 2013 Det der dekker jo ALT. Jeg går ut i fra at det finnes mennesker her inne med forskjellige meninger om deg, så ja. pule? Dette er Silfen sin tråd. Ikke spor av!
Gjest Thai clinch Skrevet 9. oktober 2013 #18 Skrevet 9. oktober 2013 Nei, nei, jeg er ikke desp. Jeg er bare snill og tilbyr mine valker til de despe. Stor forskjell. Strap on? Det der dekker jo ALT. Ja, jeg er et skikkelig catch. and release...
Gjest Arbeider Skrevet 9. oktober 2013 #19 Skrevet 9. oktober 2013 Nei, nei, jeg er ikke desp. Jeg er bare snill og tilbyr mine valker til de despe. Stor forskjell. Velsigne deg!
Silfen Skrevet 9. oktober 2013 Forfatter #20 Skrevet 9. oktober 2013 and release... By all means. Tenk å være stuck med en penis. :grøss:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå