AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Kort fortalt, jeg har vart gravid 2 ganger, men tog da abort pga jeg og min daværende kjæreste ikkje var klar får noe barn. Min nåværende samboer har gjort sin tidligere kjæreste gravid, men det endte i spontan abort. Vi har nå "prøvd" i 1 år denne mnd, vi har sex ca 1 gang i uka, å vi har ikkje prøvd noe veldig, vi jobber begge veeeeldig mye, så vi har sex når vi har tid og energi til det. Tror dere at vi har problem med å få det til siden det nå faktisk har gått 1 år? Eller må vi bare ha sex oftere? Kåm gjerne med "få det til tips" :-) Er kansje litt dommt spørsmål, men har ikkje då god peiling på prøving osv :-)Anonymous poster hash: f0a29...dcc 1
Silfen Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Sex hver syvende dag er nok altfor lite til å få det til å klaffe innen normert tid. Sex annenhver dag er hva som er anbefalt dersom man aktivt prøver. 1
Athene Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Ting kan endre seg over tid, både hos deg og han. Mange blir lett gravide med første barnet, for så å slite lenge med nummer to. Enkelte par er også en "dårlig match", der de vanskelig blir gravid med hverandre men lett med andre. Jeg hadde nok søkt hjelp allerede, det tar tid å komme videre. Sex en gang i uka er litt i minste laget, da sædcellene normalt bare lever i 3-5 døgn. Med sex 2-3 ganger i uka vil det ha klaffet for 80-90% på 12 måneders prøving.
*anonymjente92** Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Takk til dere begge to, da er vertfall ikkje allt håp ute enda :-)
*anonymjente92** Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Men nei, jeg syns ikkje jeg er for ung pga det :-)
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Du har prøvd i et helt år også har ikke du peiling på prøving? ellers enig i kommentarene over, utenom #5. Se vekk i fra den Anonymous poster hash: 9b179...5c3
*anonymjente92** Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Sluttet på p-pillene får 1 år siden, så vi har vell ikkje direkte prøvt, va derfor jeg skrev "prøvd" ;-)
Sulosi Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Sulosi, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå