Gjest bimbolise Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Slettet. Endret 18. mars 2019 av bimbolise Gammelt
Ananas. Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Aldri åpnet sånne poser så "brutalt" at det ikke går an å sette på en tape og bruke den samme, men har jobbet i posten, og en helt vanlig pose fra rema er ikke akkurat uvanlig det heller, men da ville jeg nok tatt to poser utenpå hverandre, for de er laget av tynnere plast.
FantasDick Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Ja Eller, jeg bruker gjerne tykkere poser man får på noen butikker og gaffateip! Edit: bruker alltid to-tre poser. Endret 9. oktober 2013 av FantasDick
Gjest bimbolise Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Haha, kanskje jeg er litt ivrig når jeg åpner posene..? Da satser jeg på helt vanlige plastposer da! Tusen takk :D
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg prøver å åpne posene pent og bruker mye teip. Ellers har jeg brukt gråpapir. Anonymous poster hash: 0c114...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå