Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Jeg har forsøkt meg på fletting. Har en navn/adresseliste i xl. KOm forsåvidt ganske langt da jeg prøvde å skrive ut konvolutter. Fikk adressen på to pene linjer! MEN, navnene manglet jo! De står jo i den første kolonnen, og kom altså ikke med. Hva gjør eg gale??? Er helt grønn på dette altså......
LilleBille Skrevet 30. april 2004 #2 Skrevet 30. april 2004 Jeg ville kopiert listen over o word og flettet derfra...
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #3 Skrevet 11. mai 2004 Men siden jeg altså holder på i XL; noen andre tips?
Usikker Skrevet 11. mai 2004 #4 Skrevet 11. mai 2004 Jeg bruker flettefunksjon excel/word veldig mye.............. og har ingen problemer med å få med navn. Har du en overskriftsrad da??? som du har flettet inn i word? Overskrift på navn-kolonnen?? Det er jo så mange versjoner av word/excel også.......... Jeg har èn hjemme og en annen på jobben. På jobben fikk vi ny versjon for et par mnd. siden - og der sliter jeg litt enda med å få til fletting..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå