AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg skal kjøpe ny sofa, og syns Ektorp passer perfekt i forhold til størrelse. Tenker å gå for hjørnevarianten. Men jeg er usikker, fordi flere mener at sofaen blir utrolig slafsete. Jeg hadde 2+3 seter fra ektorp for maaange år siden, men dette var mens putene bestod av dun. Har skjønt at de har endret dette slik at putene skal holde seg fine, men er det virkeligheten? Jeg skjønner at man bør bytte om/snu på puter, men hvis man gjør det, holder det seg fint da? Hva er din erfaring med sofaen? Anonymous poster hash: 92a7f...066
vhp Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Nå har jeg bare hatt min sofa i 1 1/2 år, men er storfornøyd. Syns ikke putene har mistet fasongen, og det er veldig kjekt å kunne vaske trekket.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Hvilken farge har du? Pga økonomi så regner jeg med at jeg går for hvit eller den beige som koster det samme som den hvite. Vet ikke om fargen/kvalitet på stoffet har noe å si for hvordan sofaen holder seg? Anonymous poster hash: 92a7f...066
Rotemor Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Det finnes en lang ektorp tråd fra før Søk opp den. Har brun og grå. Er veldig fornøyd. Den er jo veldig myk, så synker jo noe sammen....men lar seg lett fikse igjen.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Prøvde det, men fikk ikke frem no? Prøve igjen da skjønner jeg, men man kan jo aldri få for mange tråder? Anonymous poster hash: 92a7f...066
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #6 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg fant den! Da ser det ut som jeg kommer til å kjøpe meg en hvit ektorp hjørne Anonymous poster hash: 92a7f...066
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #7 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg fant den! Da ser det ut som jeg kommer til å kjøpe meg en hvit ektorp hjørne Anonymous poster hash: 92a7f...066 Hvorfor hvit? Blir ikke det vanskelig å holde rent?Anonymous poster hash: 5bf6d...956
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Hvorfor hvit? Blir ikke det vanskelig å holde rent?Anonymous poster hash: 5bf6d...956 Fordi jeg har et budsjett, og hvitt passer best inn med resten av interiøret. Hatt hvit sofa i 1 år uten problemer. Kommer det unger slenger jeg på et pledd, ellers så er det utrolig lett å slenge trekket i vaskemaskin før man går og legger seg, også er det klar til å settes på dagen etter. Etter 1 år har jeg kun behøvd å vaske et putetrekk en gang. Anonymous poster hash: 92a7f...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå