Gå til innhold

Kontakte noen anonymt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ufattelig teit å lage en falsk facebook profil for å ta kontakt med noen man ikke kjenner, men synes er søt og vil prate med? Innser vel at svaret på det er ja :) Men jeg vil ikke avsløre hvem jeg er ved å bruke den ekte profilen min, og vil som sagt bare prate litt med han for spenningens skyld, noe mer enn det er uansett uinteressant.

Anonymous poster hash: 0d03c...3e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo i så fall en profil med nært 0 venner som kontakter en fremmed for å snakke. Om han ikke gjetter at det er noen han kjenner først, regner han vel med at det er spam/scam-profil.

Anonymous poster hash: 6303c...a7d
Skrevet

Det blir jo i så fall en profil med nært 0 venner som kontakter en fremmed for å snakke. Om han ikke gjetter at det er noen han kjenner først, regner han vel med at det er spam/scam-profil.

Anonymous poster hash: 6303c...a7d

Nei han aner nok ikke hvem jeg er :) men tenkte å ha et noe diffust profilbilde og skrive stedsnavnet i det minste.

Skrevet

Er det ufattelig teit å lage en falsk facebook profil for å ta kontakt med noen man ikke kjenner, men synes er søt og vil prate med? Innser vel at svaret på det er ja :) Men jeg vil ikke avsløre hvem jeg er ved å bruke den ekte profilen min, og vil som sagt bare prate litt med han for spenningens skyld, noe mer enn det er uansett uinteressant.

Kommer til å lukte scam lang vei. Med mindre du veit han har åpen profil slik at du kan sende ham PM/han faktisk leser meldingene som havner i Annet eller aksepterer alle nye venneforespørsler uansett og derfor kan prøve å overtale han til at du er ei virkelig jente så...

Anonymous poster hash: 84fa5...ae8

Skrevet

Hadde tenkt det var creepy.

Var ei jente som skrev til meg fra falsk profil og spurte meg ut om meg og typen hennes. Det var søtt, da.

Anonymous poster hash: ef83f...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...