Gå til innhold

Eksen tar kontakt igjen. Hva vil han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med han for 4 uker siden etter at vi hadde vært sammen i nesten 8 måneder. Jeg følte det som at han ikke brydde seg om meg og egentlig bare var ute etter sex. Følte vel at dette ble bekreftet da han bare sa "ok, vi snakkes" da jeg gjorde det slutt.

Men her om dagen ringte han meg plutselig og snakket om alt og ingenting. Bare tull om at han hadde fått seg ny jobb og spurte meg om hvordan det gikk i min nye leilighet. Så sa han at han måtte stikke og "vi snakkes".

Nå sitter jeg her og tenker hele tiden på hvorfor han ringte. :vetikke:

Hvorfor ringte han meg??

Anonymous poster hash: bd62c...7fa
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med han for 4 uker siden etter at vi hadde vært sammen i nesten 8 måneder. Jeg følte det som at han ikke brydde seg om meg og egentlig bare var ute etter sex. Følte vel at dette ble bekreftet da han bare sa "ok, vi snakkes" da jeg gjorde det slutt.

Men her om dagen ringte han meg plutselig og snakket om alt og ingenting. Bare tull om at han hadde fått seg ny jobb og spurte meg om hvordan det gikk i min nye leilighet. Så sa han at han måtte stikke og "vi snakkes".

Nå sitter jeg her og tenker hele tiden på hvorfor han ringte. :vetikke:

Hvorfor ringte han meg??

Skal svare deg når jeg har sett i krystallkulen min..helt umulig for andre enn han å svare på det, kan være han kjeda seg, at han ville ha sex, at han bare ville høre hvordan det stod til. Det at han avslutta samtalen så brått, kan være han ikke er ute etter å begynne med deg igjen.

Anonymous poster hash: 53904...692

• Liker 1
Skrevet

Hva vil du skal være grunnen?

Kan være en blanding av mye, men med tanke på den "ok, vi snakkes": Sikkert bare en ny umoden, ubetenksom ting han kaster seg ut i, uten for mye langsiktige og dype tanker bak. "Her og nå"-typen, sikkert.

Anonymous poster hash: 7eddc...34b
Skrevet

TS

Noen som har opplevd noe lignende? Jeg kunne forstått det om han ville ha meg tilbake eller om han var sint på meg. Men han virket bare hyggelig og vennlig, men sa ingenting om oss.

Skrevet

Hadde en eks for flere år siden som stadig tok kontakt med meg for "small talk".. Faen meg merkelige greier...

Skrevet

TS

Noen som har opplevd noe lignende? Jeg kunne forstått det om han ville ha meg tilbake eller om han var sint på meg. Men han virket bare hyggelig og vennlig, men sa ingenting om oss.

Kanskje han bare ikke vil være "uvenner" med noen, eller så kanskje han bare vil smooth things over sånn at han kan ha deg akkurat der han vil når han vil.

Ja, jeg har opplevd noe lignende.

Skrevet

Kanskje han bare ikke vil være "uvenner" med noen, eller så kanskje han bare vil smooth things over sånn at han kan ha deg akkurat der han vil når han vil.

Ja, jeg har opplevd noe lignende.

TS

Hva skjedde? Prøvde han å få deg tilbake senere og gikk du tilbake til han?

Skrevet

Hadde en eks for flere år siden som stadig tok kontakt med meg for "small talk".. Faen meg merkelige greier...

Ja, dette er nok ganske vanlig. Har opplevd det ofte, men så har aldri mine brudd endt stygt heller. Synes det er trist å skulle avslutte ALT, når man har gode minner og ingenting fælt har skjedd mellom hverandre(hvis det funker å ha sånn kontakt da, og ikke får følelser for hverandre igjen).

Det kan ha vært mange grunner til at han tok kontakt. At han bare ville snakke, savnet deg(ikke nødvendigvis som kjæreste, men det og), at han vil ha sex/vennskap.. Ja

Anonymous poster hash: 71671...bda

Skrevet

TS

Hva skjedde? Prøvde han å få deg tilbake senere og gikk du tilbake til han?

Jeg har opplevd det med flere av de jeg har vært sammen med eller holdt på med. Noen har prøvd å få meg tilbake senere, andre ikke. Jeg gikk bare tilbake til en, og det angrer jeg fortsatt på.

Skrevet

TS

Jeg savner jo han og tenker mye på han. Jeg gjorde det slutt fordi jeg ikke hadde troen på oss og tenkte at han var for useriøs og kald. Ikke fordi jeg mistet følelsene. Derfor er det så vanskelig nå når han plutselig tar kontakt igjen.

Noen som har opprettholdt kontakt med en eks de fremdeles har følelser for? Tror det kan bli veldig tungt.

Skrevet

TS

Jeg savner jo han og tenker mye på han. Jeg gjorde det slutt fordi jeg ikke hadde troen på oss og tenkte at han var for useriøs og kald. Ikke fordi jeg mistet følelsene. Derfor er det så vanskelig nå når han plutselig tar kontakt igjen.

Noen som har opprettholdt kontakt med en eks de fremdeles har følelser for? Tror det kan bli veldig tungt.

Ja, når vi har måttet omgås i forbindelse med felles jobb, vennekrets, og lignende. Ellers er det bare unødvendig og tungt.

Skrevet

TS

Har noen blitt sammen igjen og fått det til å fungere? Jeg har lyst å være sammen med han og skulle ønske vi kunne ha et bra forhold, men samtidig virker han så likegyldig tll alt. Han spør sjelden om meg og mitt liv og halvparten av meldingene han sendte til meg var "ok". Provoserte meg så grenseløst. Samtidig får jeg han ikke ut av hodet... :(

Skrevet

TS

Har noen blitt sammen igjen og fått det til å fungere? Jeg har lyst å være sammen med han og skulle ønske vi kunne ha et bra forhold, men samtidig virker han så likegyldig tll alt. Han spør sjelden om meg og mitt liv og halvparten av meldingene han sendte til meg var "ok". Provoserte meg så grenseløst. Samtidig får jeg han ikke ut av hodet... :(

Hvordan har du tenkt å få et forhold til å fungere med en likegyldig slask? Personlighetstransplantasjon eller forsinket barneoppdragelse?

Skrevet (endret)

Sannsynligvis kontakter han deg for å se om du fremdeles er ledig. Ofte er det subtilt og kamuflert, men man vet jo som oftest hva som egentlig ligger bak, og da burde man avvise.

Endret av Pene sko...
Gjest Awzm me
Skrevet

Enten så er han vel genuint interessert i hva som skjer i livet ditt. Eller så ville han passe på at du bare ikke glemmer han helt/får kommet deg videre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...