Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, yngre menn ser bedre ut enn de på vår alder (særlig når vi har passert 35). Og eldre menn ser jo enda eldre ut enn oss igjen!

Men vil vi egentlig ha langvarige forhold til yngre menn? Tenker da på menn som er ca 10 år yngre.. Dette retter seg mot de av oss som er over 30-35 år, og som reelt kan ha et forhold til yngre menn, altså selv er i den situasjonen.

JEG vil ikke ha et forhold til en såpass mye yngre mann. Jeg trives best med de som er på samme stadie i livet som meg selv. En mye eldre mann er ikke aktuelt heller, jeg liker best dem som er på samme alder som meg selv.

Ser også for meg at det blir strevsomt å skulle "holde seg ung". Selv om jeg både trener og passer på utseendet mitt, så vil en yngre mann alltid både være og se yngre ut, og vil også dermed ha mulighet til å tiltrekke seg både mye yngre damer, damer på hans egen alder og eldre damer. Er jeg eldre selv, vil jeg være i en slags minoritet, og jeg må derfor være ekstra attraktiv både når det gjelder utseende og personlighet for å holde på han.

Det er sånn jeg føler det. Andre føler det kanskje annerledes.

Jeg vil tro jeg har mest til felles med en mann på min egen alder, på alle måter.

Anonymous poster hash: fef01...ed1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det samme. Har satt grensa på 4-5 år yngre.

Noen vil kanskje si at de synes det er helt topp med en yngre mann, men jeg ser at noen av de stresser noe helt jævlig med å "passe på han" så han ikke finner seg noen yngre. Da hadde jeg heller vært alene.

Anonymous poster hash: 2eff9...fcf
Skrevet

Nei, jeg ville ikke hatt en yngre mann. Er ikke interessert i det attraksjonmessig (heller eldre som regel) og jeg mener det er strategisk en lite god ide. Disse forholdene varer sjelden.

Anonymous poster hash: 3ffc1...7af
  • Liker 1
Skrevet

Nei, foretrekker menn som er et par år eldre, ellers blir de litt umodne som oftest.

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

Jeg har satt grensen ved 5 år yngre, men nå er jeg plutselig i en situasjon hvor jeg er tiltrukket av en mye yngre. Mer på tross av enn på grunn av alder.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har satt grensen ved 5 år yngre, men nå er jeg plutselig i en situasjon hvor jeg er tiltrukket av en mye yngre. Mer på tross av enn på grunn av alder.

Altså, lite er så tiltrekkende som en ung mann i 20-årene, men for forhold er det uaktuelt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det ofte er sånn at når vi finner en som er yngre enn oss, så er det ikke noe vi har lett etter. Og dermed oppleves det som til tross for, ikke på grunn av alder. Vi kan jo godt finne noen som vi har kjemien med, som vi trives med osv. Akkurat det er jo ikke avhengig av alder.

Så gå for det om det er det du føler for! Jeg kjenner mange damer som er sammen med yngre menn, og har det bra med dem. Selv vil jeg ikke det i utgangspunktet, men ser ikke noe galt med at andre finner en de liker som er mye yngre.

Jeg har skrevet om det før, men jeg kjenner ei som er gift med en mann som er 17 år yngre. De har det veldig bra sammen! Men han var kanskje mer voksen enn de fleste allerede som ung. Og hun er ung av seg hun også, selv om hun er over 40 nå.

Gjest winston
Skrevet

Altså, lite er så tiltrekkende som en ung mann i 20-årene, men for forhold er det uaktuelt.

Heldigvis er det ikke så ille. Han har bikket 30:)

• Liker 2
Gjest winston
Skrevet

Jeg tror det ofte er sånn at når vi finner en som er yngre enn oss, så er det ikke noe vi har lett etter. Og dermed oppleves det som til tross for, ikke på grunn av alder. Vi kan jo godt finne noen som vi har kjemien med, som vi trives med osv. Akkurat det er jo ikke avhengig av alder.

Så gå for det om det er det du føler for! Jeg kjenner mange damer som er sammen med yngre menn, og har det bra med dem. Selv vil jeg ikke det i utgangspunktet, men ser ikke noe galt med at andre finner en de liker som er mye yngre.

Jeg har skrevet om det før, men jeg kjenner ei som er gift med en mann som er 17 år yngre. De har det veldig bra sammen! Men han var kanskje mer voksen enn de fleste allerede som ung. Og hun er ung av seg hun også, selv om hun er over 40 nå.

Jeg hadde ikke trodd det skulle skje meg heller. Får se om jeg tør ta sjansen:)

Skrevet (endret)

Det kan jo hende det går helt fint!

Endret av Majott
Skrevet

Jeg hadde en god prat med hun som fant en som var 17 år yngre om akkurat det. Hun sa at det var skummelt å ta sjansen, men at hun heller ville ha LITT tid med han enn å ikke skulle være sammen med han i det hele tatt. Det tenkte hun i starten, så hun tok sjansen selv om hun var veldig skeptisk. Da var han 20 og hun 37. Nå har de vært sammen i 8 år, er gift og har barn. De er jo et supert eksempel på at det går an å få det til å fungere til tross for at den ene er eldre enn den andre.

Gjest winston
Skrevet

Jeg hadde en god prat med hun som fant en som var 17 år yngre om akkurat det. Hun sa at det var skummelt å ta sjansen, men at hun heller ville ha LITT tid med han enn å ikke skulle være sammen med han i det hele tatt. Det tenkte hun i starten, så hun tok sjansen selv om hun var veldig skeptisk. Da var han 20 og hun 37. Nå har de vært sammen i 8 år, er gift og har barn. De er jo et supert eksempel på at det går an å få det til å fungere til tross for at den ene er eldre enn den andre.

Det er i hvert fall noen ting som må avklares først.

Jeg har aldri gått inn i et forhold uten å tro det skal vare evig. Men de har jo ikke akkurat gjort det:)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Har hatt forhold både med menn 10 år yngre og menn ti år eldre :) Har ikke noe fasitsvar.

Så lenge han er voksen synes jeg det er fritt fram :)

• Liker 1
Skrevet

Nei, foretrekker menn som er et par år eldre, ellers blir de litt umodne som oftest.

Hvorfor umodne? Kvinner har jo som regel behov for stabilitet, trygghet og sikkerhet og ser etter dette i et forhold, så hvem er det egentlig som er umodne? De som klarer seg selv som vil ha sex på si, eller de som trenger tilsyn og oppfølging fra et annet menneske for å trives i livet?

Anonymous poster hash: 5915a...03d

Skrevet

Hvorfor umodne? Kvinner har jo som regel behov for stabilitet, trygghet og sikkerhet og ser etter dette i et forhold, så hvem er det egentlig som er umodne? De som klarer seg selv som vil ha sex på si, eller de som trenger tilsyn og oppfølging fra et annet menneske for å trives i livet?

Tror kvinner er klare for å stifte familie tidligere enn menn. Får inntrykk på at menn trenger å utforske ting og finne seg selv litt før den tid. Typen min er nå bare 3 år eldre, men føler vi er på like stadier av livet. Var sammen med en som var 1 år eldre før og følte vi var på helt forskjellige stadier, han trengte å reise mer og oppleve ting før han var klar for familie feks.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Har ingen forutsetninger til å uttale meg på vegne av alle kvinner eller alle menn, men noen av oss ønsket seg et menneske som var mentalt og fysisk på samme stadium som oss selv, på samme plass i livet.

Og med mye jobb klarte en mann 8 år yngre enn meg selv, til slutt å få meg til å gå med på å møte ham.

Han la mye jobb i å få meg til å så mye som å vurdere det, og han hadde bestemt seg for at jeg var hva han virkelig ønsket seg.

Skrevet

Har ingen forutsetninger til å uttale meg på vegne av alle kvinner eller alle menn, men noen av oss ønsket seg et menneske som var mentalt og fysisk på samme stadium som oss selv, på samme plass i livet.

Og med mye jobb klarte en mann 8 år yngre enn meg selv, til slutt å få meg til å gå med på å møte ham.

Han la mye jobb i å få meg til å så mye som å vurdere det, og han hadde bestemt seg for at jeg var hva han virkelig ønsket seg.

Fint når man er på samme stadium i livet, men når det er snakk om bygdas har-barn-med-flere-menn som ender opp med den unge adonis som aldri har hatt et eneste seriøst forhold, så virker det bare rart.

Skrevet

Forresten du med det samme- Hva er "mye jobb"? Har alltid lurt på det. Er det at de spør og ikke gir seg, eller fikk du blomster på døra og alt? Hvordan kunne han forresten vite at du var det han virkelig ønsket seg, hvis han ikke hadde fått deg til å møte han enda? :forvirra:

Skrevet

Misforstår du med vilje, eller? Noen av oss trives og fungerer utmerket godt som single, men vil likevel ha et godt forhold når vi først skal ha et forhold.

Skrevet

Jeg kjenner mange damer som er sammen med yngre menn,

Jeg har et relativt stort nettverk både i Norge og utlandet, og må si at det med yngre menn (mer enn 3-4 år yngre) hører med til sjeldenhetene. De jeg vet om som har det bor som regel på veldig små steder der de allerede har vært på de fleste aktuelle menn på sin egen alder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...