Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg synes det er så vanskelig åvite hva som passer sammen.

Hvis jeg vil gå med dongeriskjørt nå, skal jeg da ha svart eller brun strømpebukse? Det er ennå for kaldt å gå uten strømpebukse. Hvis jeg bruker svarte støvletter må vel strømpebuksen være svart? Men tykk eller sånn blank tynn? Har lengden på skjørtet noe å si for valg av strømpebukse?

Til et grått skjørt i rett over knærne lengde- hva slags strømpebukse bruker man da? Det er lettere om sommeren - da passer bare legger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en smakssak, men personlig har jeg gått bort fra svar strømpebukse til skjørt. Bruker brun fordi jeg synes det er penest. Men nå er det jo så fritt og mye stilige strømpebukser er på markedet. Så hvis du er en frigjort person så kan du jo tross alt bruke hva som helst...så forresten i går en damen som hadde grønn strømpebukse til blått dongeriskjørt. Ikke kunne jeg gått i noe slikt, men synes det er morsomt at andre tør kle seg slikt. Alt er lov :wink:

Skrevet

jeg foretrekker kort dongeriskjørt sort strømpebukse (blank 40-60 den.) og ente lave fritidsko, åpne sko eller sorte støvletter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...