Treningsdilla Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 Hei! Det er ekstremt vanskelig å finne hus eller hybler til leie. Derfor tenkte jeg å høre litt her med dere. Ei jeg kjenner går på skole i Lillestrøm, og har ingen plass å bo nå for tiden i og med at den hybelen hun bodde på var rett og slett forferdelig. Fyren hun leide av var sykopat(mildt sagt), og hybelen var veldig dårlig. Men nå finnes ingen hybler til leie i Lillestrøm og området rundt til en prislapp på rundt 4500,- i måneden. Dere må si i fra om dere vet hva man evt. kan gjøre? Eller om dere vet av en hybel som er til leie
muttra Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 mulig at hun kan få hjelp på skolen om hun snakker med de på kotoret der
Tvist Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 Hva med denne? Litt liten, men billig http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=44424348
Glitnir Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Hva med denne? Litt liten, men billig http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=44424348 Siden trådstarter nevner at det er snakk om en "hun", er det vel neppe aktuelt. Sitat: Rommet vil leies ut til kun en person. Rommet passer KUN for mannlig, voksen, rolig og pålitelig ikke-røyker på minst 25 år som er en punktlig og sikker betaler. Ikke husdyr. Rolig bomiljø vektlegges, noe som innebærer at naboer skal kunne slappe av og få sin nattesøvn. Rommet kan derfor ikke benyttes til festing eller andre støyende aktiviteter. DISSE KRAVENE ER ABSOLUTTE, OG DET GIS IKKE UNNTAK FRA DEM. Hele annonsen var jo ganske spesiell da... 2
Tvist Skrevet 9. oktober 2013 #5 Skrevet 9. oktober 2013 Ja, ser det nå. Så mest på bildene og prisen.
LionQueen Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Be henne om å legge ut en annonse på hybel.no (gratis) og finn.no (om hun har pengene til det). Prøv også å sette en annonse i en lokal avis. Har selv fått hybel via hybel.no da jeg annonserte. Mange utleiere som vil helst unslippe å betale for å annonsere, og selvfølgelig maset som medfølger Endret 11. oktober 2013 av LionQueen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå