AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Del Skrevet 9. oktober 2013 Det å vaske bilen innvendig er det kjedeligste jeg kan tenke meg. Har fått min egen bil for første gang, så lurte på hvordan dere gjør dette produkter dere bruker osv... Og hvor ofte? Hva gjør du da?Anonymous poster hash: 07365...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 9. oktober 2013 #2 Del Skrevet 9. oktober 2013 Bruker noen våtservietter fra Biltema på ruter og evt søl, og noen vinylshine-servietter på dashbord og annen plast, ellers støvsuger jeg bare. Spyler gjerne gummimattene innimellom med høytrykksspyler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Del Skrevet 12. oktober 2013 Zalovann og klut holder i massevis. Q tips for å få plastkanter og vifteåpninger rene. Litt våpenolje på dørhengsler og silikon på alt som er myk gummi.Anonymous poster hash: ae31b...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg gjør det enkelt Anonymous poster hash: a75d0...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 13. oktober 2013 #5 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ut med gummimattene og riste dem, støvsuge alt som kan støvsuges med det lille børstehodet og den lange greia, og drar over dashbord og dører og midtkonsoll med klut, evt med våtserviett for vinyl (kjøpt på bensinstasjon). Gummimattene kan også spyles, evt børste med såpe og vann, husk at de må være helt tørre når du legger dem på plass igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg gjør det enkeltAnonymous poster hash: a75d0...512 Iblant lønner det seg å legge ved linken, sorry https://www.youtube.com/watch?v=VHkmQ4vWORc Anonymous poster hash: a75d0...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg betaler 450 kr for innvendig og utvendig vask. Hvorfor gidder dere å gjøre det selv? Anonymous poster hash: 4de9d...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg betaler 450 kr for innvendig og utvendig vask. Hvorfor gidder dere å gjøre det selv? Anonymous poster hash: 4de9d...9cd Fordi jeg synes det er galt å utnytte underbetalte mennesker, dessuten vil jeg heller ikke støtte ulovlige innvandrere som jobber svart. Anonymous poster hash: d0861...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #9 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg elsker å vaske bilen min, derfor gjør jeg det selv. Tørker støv og vasker vinduer med mikrofiberklut, bruker engangskluter for vinyl med matt finnish, q-tips i kroker, støvsuger alt som kan støvsuges, spyler mattene med bilshampo og høytrykk når jeg vasker utvendig og bare går over med vinylklut når de er tørre. Som vaskevann innvendig bruker jeg noe som heter green clean fra chemical guys. En gang hvert skuddår brukes våtstøvsuger og ordentlig skrubbing av setene og teppe. Går over med mikrofiberklut 1-2 ganger i uka, bruker vinylkluter 1 gang i måneden, vinduer etter behov. Anonymous poster hash: 07359...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #10 Del Skrevet 14. oktober 2013 Fordi jeg synes det er galt å utnytte underbetalte mennesker, dessuten vil jeg heller ikke støtte ulovlige innvandrere som jobber svart. Anonymous poster hash: d0861...5bb Så da er det bedre de fra før underbetalte ikke får noen penger i det hele tatt? Anonymous poster hash: 69b4d...afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 14. oktober 2013 #11 Del Skrevet 14. oktober 2013 Drar over med servietter fra biltema en gang iiblant Et par ganger i året så betaler jeg andre for å vaske bilen innvendig og utvendig + polering. Koster meg 600kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #12 Del Skrevet 14. oktober 2013 Så da er det bedre de fra før underbetalte ikke får noen penger i det hele tatt? Anonymous poster hash: 69b4d...afe Hvis markedet ikke fantes hadde de kanskje sluppet å være i situasjonen i det hele tatt. Men du synes sikkert det er kult å pule nigerianske horer også. Anonymous poster hash: d0861...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 14. oktober 2013 #13 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg bruker ikke våtservietter på andre steder enn vinduer. Synes det blir fett og at støv fester seg mye raskere til dashbordet da. Jeg går først over å støvsuger, deretter er det bøtte med varmt vann og zalo som duger. Ellers bruker jeg også å ta ut gulvmatter og spyle de. Dette gjør jeg ve behov, spiser sjeldent i bilen så trenger ikke vaske/støvsuge mer enn en gnag hver 2. - 3. måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #14 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ikke kjøp våtservietter på bensinstasjonen da, alt er jo 3-5 ganger så dyrt der ssompå Biltema/Europris/Clas/Jula...Anonymous poster hash: ae31b...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysjerriggutt Skrevet 14. oktober 2013 #15 Del Skrevet 14. oktober 2013 Bøtte med vann og grønnsåpe og støvsuging er alt som trengs. Jeg bruker også noen servietter fra biltema som gir en ekstra glans på dashbordet ogsånn. Også lønner det seg å gjøre det ofte, da blir alt så mye lettere. Det som kan ta 2 timer første gangen, tar bare en halv time etterhvert ca 1 gang i uka. Og hvor mye deiligere er det ikke å kjøre en nyvasket bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå