Gå til innhold

Kan det bli kleint å sende denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av Dora-Di
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sanger og dikt er kleint i mine øyne.

• Liker 12
Skrevet

Kan du ikke si ting med dine egne ord? Synes ikke det var noe spesielt dypt eller revolusjonerende med den sangteksten.

Skrevet

Er han typen til å like sånne ting da? Redd det kanskje blir litt for kryptisk og langdrygt

Skrevet (endret)

...

Endret av Dora-Di
Skrevet

Definitvt ikke send teksten etter min mening.

En øvelse jeg liker å gjøre er å starte å skrive ned noe ufiltrert, og først etter å ha skrevet ferdig bestemme meg for om jeg bør sende det eller ikke.

Anonymous poster hash: 981a4...e09

• Liker 1
Skrevet

Kryptisk, langdrygt OG kleint. For å oppsmummere...

Anonymous poster hash: d98f5...7bc
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville tolket det som et dikt om barnedød, men det er nå bare meg...

Anonymous poster hash: d49db...1c9
Skrevet

Jeg ville tolket det som et dikt om barnedød, men det er nå bare meg...

Anonymous poster hash: d49db...1c9

Så teksten er definitivt for kryptisk...

Skrevet

Ja, det blir kleint.

Skrevet

Okei, å sende sangen er helt klart strøket fra 'what to do' lista. Takk for at dere pusset brillene mine :).

Men hva slags initiativ ville dere tatt hvis dere var meg?

Skrevet

Hva med å ringe han og si "hei, jeg koste meg skikkelig sist" eller noe i den duren og ta det derfra?

Sende klissete sangtekster funker bare om du veit han liker sånt. Hvis ikke er det sært/kleint/turnoff/desperat/latterlig alt etter hvordan personlighet han har og hvordan han ser på dere.

Anonymous poster hash: 8a234...827

• Liker 5
Skrevet

Det diktet er noe man sender til mannen man er gift med. Ikke en fyr man har truffet på et seminar. Altfor intenst å sende noe til en du møter et par ganger i året.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

"Hei! Har du lyst til å finne på noe i helgen?"

Skrevet

Okei, å sende sangen er helt klart strøket fra 'what to do' lista. Takk for at dere pusset brillene mine :).

Vel, jeg tolker dere (rett meg om jeg tar feil) som to godt voksne mennesker. En kort melding der du skriver det rett ut som det er er nok det beste. Særlig om du ikke aner om han er gift/samboer/forelsket/homofil/og så videre. Da kan han rolig komponere et høflig "neitakk, men takk for tilbudet" som kan være noe kinkig på direkten over telefon, og du kan også i eget tempo komponere et høflig "lykke til videre og etc" tilbake og det er ikke det spor kleint på neste seminar. Om det BLIR kleint forutsetter jo at en eller begge av dere ikke så voksen, men det vet du jo noe om, siden du kjenner han?

Om han ER interessert så gir han nok katten i hvordan du kontakter han så lenge du faktisk gjør det, så det er liksom worst-case-scenario du bør planlegge utifra. :blomst:

Anonymous poster hash: 97429...cfa

• Liker 1
Skrevet (endret)

...

Endret av Dora-Di
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

ÅÅåååååååååå! Så spennende!

Jeg lever livet gjennom andre nå for tiden, så det er fint om du oppdaterer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...