Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #1 Del Skrevet 30. april 2004 Hei! Skulle gjerne deltatt i 1. mai-toget i Bergen i år, men er det noen som har peiling på når det starter? Går utifra at det går fra Torgallmenningen...? Finner ikke ut av det... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #2 Del Skrevet 30. april 2004 Ok da, fant ut av det selv, det begynner 11.30 :-) Oppfordrer alle som kan til å gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 30. april 2004 #3 Del Skrevet 30. april 2004 Neitakk ... 1. mai har jeg aldri feiret - ei heller iår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. mai 2004 #4 Del Skrevet 1. mai 2004 Noen som har lyst til å fortelle meg hvorfor man feirer 1.mai? jeg er nok ikke helt oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 1. mai 2004 #5 Del Skrevet 1. mai 2004 Her kan du lese litt om hvorfor vi feirer 1.mai http://www.dna.no/index.gan?id=11694 Kort fortalt er 1.mai den internasjonale arbeiderdagen, den ble "stiftet" av den internasjonale arbeiderkongressen i Paris i 1889. I 1947 godkjente Stortinget 1.mai som offentlig høytidsdag i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bingo Skrevet 1. mai 2004 #6 Del Skrevet 1. mai 2004 Kansje på tide å komme seg ut å henge ut flagget da. glemt hele 1 mai jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 1. mai 2004 #7 Del Skrevet 1. mai 2004 Takk the imp. da er jeg oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå